Nowa usługa bezkontaktowej dostawy jedzenia Bolt Food zaczęła od dzisiaj działać także w Warszawie!
Od dzisiaj, dla mieszkańców Warszawy dostępna jest nowa usługa Bolt Food. Dzięki aplikacji mobilnej mogą oni zamawiać jedzenie z ulubionych restauracji lub odkrywać dania z nowych. Na początek oferowana jest darmowa dostawa w promieniu 4 km i w związku z panująca pandemią w 100% bezkontaktowa dostawa. Głodny człowiek to zdenerwowany człowiek. Dlatego zamawianie jedzenia z Bolt Food uproszczono do granic możliwości. Niezależnie od tego czy masz ochotę na pizzę, burgera, sushi czy cokolwiek innego wystarczy, kilka kliknięć, a jedzenie będzie w drodze do Ciebie.
Jak zamawiać jedzenie w Bol Food?
- Pobierz aplikację Bolt Food ze sklepu App Store lub Google Play (linki na dole tego wpisu).
- Otwórz aplikację i wybierz dania z pobliskiej restauracji.
- Wpisz swój adres dla dostawcy.
- Potwierdź zamówienie i zapłać.
- Śledź swoje zamówienie, od kuchni aż po próg Twoich drzwi.
Wszystkie zamówienia w promieniu 4 km dostarczane są bezpłatnie do 23 kwietnia 2020 roku, a dodatkowo, aby walczyć z rozprzestrzenianiem się koronawirusa, wszystkie zamówienia realizowane są drogą bezkontaktową. Oznacza to, że nie ma bezpośredniego kontaktu między pracownikami restauracji, kurierami a zamawiającymi jedzenia.
Sprawdź również:
Dlaczego uruchomiono Bolt Food?
Przez ostatnie tygodnie zespół operacji Bolta pracował, aby jak najszybciej uruchomić aplikację Bolt Food. Z jednej strony aplikacja ma umilać czas spędzony w domu, z drugiej pomóc lokalnym restauracjom zwiększyć obroty. A z trzeciej stanowić będzie dodatkowe źródło dochodu dla dotychczasowych kierowców Bolt.
Wszystko po to, aby świat, do którego wrócimy po pandemii nie był gorszy od tego, który pamiętamy.
Pobierz aplikację Bolt Food i już dziś zamów jedzenie z lokalnej restauracji w bezpieczny sposób:
[źródło: Bolt]