Nowy spot Apple’a o kreatywności „w domu”

Najnowsze wideo firmy Apple zatytułowane „Creativity Goes On” pokazuje, jak przy wykorzystaniu urządzeń z jabłkiem można kreatywnie pracować i spędzać czas w domu.

Creativity Goes On – Apple Ad (kadr)

Firma Apple udostępniła dziś nowe wideo pod tytułem Creativity Goes On (Kreatywność trwa), w którym przedstawiono sylwetki ludzi w różnym wieku, które albo pracują w domu, uczą się w domu, albo rozmawiają przez FaceTime’a i nie tylko. Oczywiście wszystkie te kreatywne czynności i sposoby radzenia sobie z pozostaniem w domu związane są z panującą sytuacja na świecie. Apple pokazuje przykłady, jak za pomocą urządzeń firmy ludzie radzą sobie podczas pandemii koronawirusa.

Film koncentruje się na sposobach rozrywki i komunikacji między ludźmi podczas zachowywania dystansu społecznego.

W opisie filmu Apple podkreśla, jak narzędzia i funkcje giganta pomagają podczas pobytu w domu. Wspomina o nowej inicjatywie Today at Apple (at Home), zajęciach dla dzieci, samouczkach do nauki zdalnej i innych.

Apple od zawsze głęboko wierzy w siłę kreatywności. Teraz bardziej niż kiedykolwiek inspiracją są ludzie z każdego zakątka świata, którzy szukają nowych sposobów dzielenia się kreatywnością, pomysłowością, człowieczeństwem i nadzieją.

Sprawdź również: Apple i Google łączą siły w walce z COVID-19

Obejrzyj wideo poniżej:

[źródło: Apple]