BLIK wystartował z nowa kampanią #ShopSharing promującą zachowanie dystansu podczas zakupów oraz rozliczaniu się przelewem na telefon.
Do popularyzacji bezpiecznych płatności i rozliczania się bezgotówkowo przyłączył się także BLIK, uruchamiając kampanię promującą zachowanie zdrowego dystansu i rozliczania się za pomocą przelewów na numer telefonu w aplikacji mobilnej banku. Funkcja przelewów na telefon BLIK dostępna jest w aplikacjach wybranych banków. Pod hasłem „Zachowaj zdrowy dystans” BLIK promuje inicjatywę #shopsharing czyli robienie zakupów przez jedną osobę dla znajomych oraz sąsiadów i rozliczanie się za zakupy bezgotówkowo – za pomocą usługi przelew na numer telefonu.
Polski Standard Płatności przyłącza się do apelu o pozostanie w domach. Idea #shopsharing to sposób na minimalizację ryzyka zarażenia się groźnym wirusem COVID-19 poprzez ograniczenie liczby osób w sklepach. To także sposób na zadbanie o osoby starsze, które znajdują się w grupie podwyższonego ryzyka.
Nowa kampania BLIKA zwraca także uwagę na bezgotówkową formę płatności, która jest obecnie bezpieczniejsza i wręcz zalecana przez specjalistów. Rozliczanie wspólnych zakupów w myśl idei #shopsharing zachęca do zastąpienia gotówki bezpiecznym przelewem na numer telefonu BLIK. Usługa dostępna jest w większości banków, bez żadnych opłat.
Pieniądze do odbiorcy trafiają natychmiast przez 7 dni w tygodniu, z konta na konto pomiędzy bankami i co ważne bez konieczności znajomości numeru konta bankowego. Wystarczy aplikacja mobilna banku udostępniającego usługę przelew na telefon BLIK. Nie ma więc potrzeby wychodzenia do bankomatu i przekazywania gotówki z ręki do ręki.
Jak działa #SHOPSHARING?
- Umów się z sąsiadami z klatki lub budynku na wspólne zakupy.
- Wyznaczcie sprawiedliwe dyżury tak, aby jedna osoba podczas wizyty w sklepie zrealizowała listę zakupów dla jak największej liczby sąsiadów. Pracownicy sklepów będą Wam bardzo wdzięczni.
- Na koniec rozliczcie się w najbezpieczniejszy i najprostszy sposób – za pomocą przelewu na telefon BLIK.
BLIKIEM w 100% bezpiecznie przelejesz pieniądze, a potrzebujesz do tego tylko numer telefonu odbiorcy i aplikacji mobilnej banku, który obsługuje te funkcję.
Przelew na telefon odbywa się bezkontaktowo, natychmiast i o każdej porze 7 dni w tygodni – za darmo, z banku do banku!
Rejestracja numeru telefonu w usłudze Przelew na telefon BLIK jest niezbędna, aby móc wysyłać natychmiastowe przelewy. Jesli ktoś nie ma tej funkcji otrzyma na swój numer telefonu SMS z linkiem do podania numeru konta, na który mają wpłynąć przelane środki.
Kampanii towarzyszy spot, w którym wystąpił znzny z poprzednich edycji MC Silk:
Jak wykonać przelew na telefon BLIK?
- Uruchom aplikację mobilną swojego banku, przejdź do Przelewów/Płatności, a następnie wybierz Przelew na telefon/Przelew na telefon BLIK.
- Z książki kontaktów wybierz osobę, do której chcesz wysłać przelew, lub po prostu wpisz jej numer telefonu.
- Uzupełnij kwotę przelewu, a następnie wybierz wyślij.
- Potwierdź przelew PIN-em i gotowe
Usługa Przelewów na telefon BLIK możliwa jet między posiadaczami aplikacji mobilnych: Alior Banku, Banku Millennium, Santander Bank Polska, ING Banku Śląskiego, mBanku, PKO Banku Polskiego, Getin Banku, a także T-Mobile Usługi Bankowe, Credit Agricole, Banku Pekao SA i Noble Bank.
Więcej informacji jak działa usługa znajdziesz na stronie internetowej kampanii.
[źródło: BLIK]
Od 2005 roku zajmuję się komunikacją internetową i e-marketingiem, jestem pasjonatem urządzeń mobilnych oraz nowych technologii – i nie waham się ich używać.