InPost uruchomił 1. w Polsce chatbota na WhatsAppie

Teraz także chatbot w komunikatorze WhatsApp poinformuje Cię o statusie przesyłki lub znajdzie najbliższy Paczkomat.

Chatbot InPost (Paczkomaty) w aplikacji WhatsApp

Użytkownicy aplikacji mobilnej WhatsApp mogą zapytać chatbota InPostu o status swojej przesyłki, poprosić o znalezienie najbliższego Paczkomatu lub czy uzyskać numer telefonu do kuriera, który ma dostarczyć paczkę. Chatbot w aplikacji WhatsApp to pierwsze takie rozwiązanie w Polsce. Rozwiązanie zostało wprowadzone we współpracy z firmą Chatbotize, z którą już wcześniej InPost uruchomił swojego Asystenta Google oraz chatbota na Messengerze. 

Obsługa chatbota i kontakt z InPostem w komunikatorze jest tak samo łatwy i intuicyjny jak rozmowa ze znajomymi. Aby rozpocząć rozmowę z automatycznym botem, wystarczy wysłać wiadomość na numer +48 722 444 000 bezpośrednio w aplikacji (lub kliknąć na link, pod którym podlinkowałem ten numer).

Z InPostem możecie również skontaktować się głosowo za pomocą Google Asystenta, wywołując go komendą „Porozmawiaj z InPost”  oraz poprzez chatbota MATa na Messengerze.

Uruchomienie nowego kanału obsługi na WhatsAppie ma sprawić, że osoby korzystające z Paczkomatów będą mogły skontaktować się z firmą dowolnym i najwygodniejszym sposobem.

Pamiętajcie, że swoje paczki możecie odebrać najbezpieczniej przy pomocy funkcji zdalnego otwierania skrytki, która jest dostępna w aplikacji mobilnej InPost Mobile.

[źródło: InPost]