„Jesteśmy dla Ciebie” pod tym hasłem wystartowała pierwsza w pełni zdalnie przygotowana kampania reklamowa T-Mobile Polska.
Plan dnia Polaków kilka tygodni temu stanął na głowie. Choć budynki biur, szkół i przedszkoli pozostały na swoim miejscu, to czas, który tam spędzaliśmy, przeniósł się w całości do naszych domów. A my musimy to sobie wszystko na nowo poukładać. O tym właśnie opowiada najnowsza kampania reklamowa T‑Mobile, która również – od początku do końca – powstała w domowym zaciszu wszystkich zaangażowanych w nią osób.
Odnalezienie się w nowych realiach społecznej kwarantanny nie dla każdego jest łatwym zadaniem. Ci, którzy jeszcze do niedawna mogli sądzić, że home office to zwykła praca zdalna, w obliczu połączenia jej z całodzienną opieką nad dziećmi i prowadzeniem domu, mogą dziś odnieść wrażenie, że po prostu sypiają w pracy.
A mimo to – m.in. dzięki sprawnie działającym usługom telekomunikacyjnym – Polacy dają radę! T‑Mobile chce doceniać i jak najszerzej wspierać klientów w tym nietypowym czasie. Operator podkreśla: „Jesteśmy dla Ciebie” i w każdy kolejny weekend udostępnia im darmowe paczki internetu. I będzie robił to przez kolejne tygodnie.
Kampania reklamowa z home office
W związku z sytuacją epidemiczną oraz w trosce o zdrowie i bezpieczeństwo wszystkich osób zaangażowanych w produkcję, najnowsza kampania reklamowa T‑Mobile powstała w nietypowych warunkach.
Bohaterami spotu T‑Mobile są prawdziwe rodziny, które samodzielnie nagrały sceny ze swoim udziałem za pomocą smartfonów. Wszystkie zdjęcia powstały bez udziału ekipy filmowej i bez wychodzenia z domu. Również kompozytor muzyki oraz lektor nagrali materiały w swoich domach. Całość została zdalnie skoordynowana na żywo przez reżysera spotu oraz zespół domu produkcyjnego. Na uwagę zasługuje fakt, że kampania – od briefu do ukazania się jej w mediach – powstała zaledwie w tydzień!
Kampanię „Jesteśmy dla Ciebie” będzie można zobaczyć od najbliższej soboty, 28 marca w telewizji, internecie, social mediach oraz na nośnikach reklamy zewnętrznej. Akcję przygotował Departament Zarządzania Marką T‑Mobile oraz zespół agencji DDB Warszawa. Działania reklamowe w internecie poprowadzi agencja VMLY&R, a planowaniem i zakupem mediów zajął się dom mediowy Mindshare. Spot wyreżyserował Tomasz Knittel. Produkcję zrealizował dom produkcyjny Papaya Films, za postprodukcję odpowiada studio Xantus, a za dźwięk – studio Juice.
Cotygodniowy zastrzyk internetu
Od pierwszego piątku po ogłoszeniu przez rząd zamknięcia szkół i galerii handlowych T‑Mobile udostępnił klientom darmowe pakiety danych – najpierw 3, a w kolejnym tygodniu 10 GB – do odebrania w aplikacji „Mój T‑Mobile”. Od tego piątku użytkownicy mogą aktywować paczkę 5 gigabajtów. Do tej pory z tych darmowych paczek gigabajtów skorzystało już ponad 650 tysięcy osób. Kolejne pakiety danych klienci będą mogli odebrać również w następny piątek oraz piątek przed świętami Wielkiej Nocy.
Więcej informacji o działaniach T‑Mobile w okresie epidemii można znaleźć na stronie t-mobile.pl/dlaciebie.