OnePlus wprowadziło subtelne zmiany w logotypie oraz identyfikacji wizualnej marki – zmiany są na tyle drobne, że wiele osób nawet ich nie zauważy.
Kilka dni temu CEO OnePlus Pete Lau ujawnił, że firma zmieni swoją identyfikację wizualną, wprowadzając nowy branding oraz nowe logo. Patrząc na logotyp, być może nie od razu jest oczywiste, co się zmieniło, ponieważ jest to bardzo subtelna zmiana – najwięcej jednak zmieniono w samym logo, w tym użyto nowej czcionki.
Jeśli przyjrzysz się uważnie cyfrze „1” w logo, teraz nie ma linii na dole, a szeryf na górze został zastąpiony elegancką krzywizną. Znak plus jest również większy i bardziej widoczny, a krój pisma użyty w logotypie został zaktualizowany, aby pasował do tego, którego OnePlus używa w swojej identyfikacji wizualnej.
Zarówno witryna firmowa, jak i forum społecznościowe korzystają teraz z nowego brandingu i wkrótce zobaczymy zmiany w różnych innych miejscach, gdzie marka jest dostępna.
Sprawdź także:
Jest to najistotniejsza zmiana w brandingu OnePlus od czasu założenia firmy w 2013 roku, a gdy weźmiemy pod uwagę, jak nowe logo jest podobne do starego, świadczy to o elegancji i prostocie pierwotnego projektu. Znajoma paleta kolorów obejmuje czerwony, czarny i biały – nabierają one nowego odcienia turkusu dla akcentów, a w sloganie Never Settle również użyto nowego kroju pisma.
OnePlus udostępniło także stylizowane wersje nowego logo z niektórymi zwariowanymi projektami, aby dać nam wyobrażenie o tym, jak można go wykorzystać bardziej kreatywnie.
Możemy spodziewać się, że nowe logo pojawi się na tyle nadchodzących telefonów z serii OnePlus 8, o których mówi się, że zostaną ogłoszone 14 kwietnia 2020 roku. Aby uczcić nową tożsamość marki, możesz użyć kodu „SAMEONEPLUS”, aby uzyskać 50 USD / £ 50 na zakup OnePlus 7T (ze starym logo) z oficjalnej strony internetowej firmy. Wiele akcesoriów jest też obecnie przecenionych.
źródło: OnePlus via Android Police