Skip to content
  •   poniedziałek, 30 stycznia, 2023
  • O SERWISIE
  • PARTNERZY
  • KONTAKT
Logo serwisu mobiRANK.pl

mobiRANK.pl

Blog technologiczny, mobile, aplikacje, internet

  • NEWSY
  • iOS
  • ANDROID
  • RANKINGI
    • WSZYSTKIE RANKINGI
    • INTERNET 5G
    • INTERNET NA KARTĘ
    • INTERNET STACJONARNY
    • INTERNET MOBILNY
    • ROBOTY SPRZĄTAJĄCE
    • ABONAMENT

OnePlus zmieniło logo i identyfikację wizualną marki

ANDROID MOBILE NEWSY TECHNOLOGIA
18 marca 2020
Łukasz Majchrzyk

OnePlus wprowadziło subtelne zmiany w logotypie oraz identyfikacji wizualnej marki – zmiany są na tyle drobne, że wiele osób nawet ich nie zauważy.

OnePlus nowa identyfikacja wizualna i logo

Kilka dni temu CEO OnePlus Pete Lau ujawnił, że firma zmieni swoją identyfikację wizualną, wprowadzając nowy branding oraz nowe logo. Patrząc na logotyp, być może nie od razu jest oczywiste, co się zmieniło, ponieważ jest to bardzo subtelna zmiana – najwięcej jednak zmieniono w samym logo, w tym użyto nowej czcionki.

Jeśli przyjrzysz się uważnie cyfrze „1” w logo, teraz nie ma linii na dole, a szeryf na górze został zastąpiony elegancką krzywizną. Znak plus jest również większy i bardziej widoczny, a krój pisma użyty w logotypie został zaktualizowany, aby pasował do tego, którego OnePlus używa w swojej identyfikacji wizualnej.

Zarówno witryna firmowa, jak i forum społecznościowe korzystają teraz z nowego brandingu i wkrótce zobaczymy zmiany w różnych innych miejscach, gdzie marka jest dostępna.

Sprawdź także:

Facebook zaprezentował nowe logo korporacyjne

Jest to najistotniejsza zmiana w brandingu OnePlus od czasu założenia firmy w 2013 roku, a gdy weźmiemy pod uwagę, jak nowe logo jest podobne do starego, świadczy to o elegancji i prostocie pierwotnego projektu. Znajoma paleta kolorów obejmuje czerwony, czarny i biały – nabierają one nowego odcienia turkusu dla akcentów, a w sloganie Never Settle również użyto nowego kroju pisma.

OnePlus: Stare logo (po lewej), nowe logo (po prawej)
Stare logo (po lewej), nowe logo (po prawej)
Nowy krój bezszeryfowy OnePlus
Nowy krój bezszeryfowy OnePlus

OnePlus udostępniło także stylizowane wersje nowego logo z niektórymi zwariowanymi projektami, aby dać nam wyobrażenie o tym, jak można go wykorzystać bardziej kreatywnie.

Możemy spodziewać się, że nowe logo pojawi się na tyle nadchodzących telefonów z serii OnePlus 8, o których mówi się, że zostaną ogłoszone 14 kwietnia 2020 roku. Aby uczcić nową tożsamość marki, możesz użyć kodu „SAMEONEPLUS”, aby uzyskać 50 USD / £ 50 na zakup OnePlus 7T (ze starym logo) z oficjalnej strony internetowej firmy. Wiele akcesoriów jest też obecnie przecenionych.

Przykłady visuali z ikoną OnePlus („1”)
Przykłady visuali z ikoną OnePlus („1”)
Przykłady visuali z ikoną OnePlus („1”)
Przykłady visuali z ikoną OnePlus („1”)
Nowa identyfikacja wizualna OnePlus
Nowa identyfikacja wizualna OnePlus

źródło: OnePlus via Android Police

Łukasz Majchrzyk Memoji (mobiRANK.pl)
Łukasz Majchrzyk

Od 2005 roku zajmuję się komunikacją internetową i e-marketingiem, jestem pasjonatem urządzeń mobilnych oraz nowych technologii – i nie waham się ich używać.

mobirank.pl
Tagi: branding, design, dizajn, identyfikacja wizualna, logo, OnePlus, rebranding, smartfony, technologia, typografia

Nawigacja wpisu

Apple zapowiedziało dzisiaj także nowego iPada Pro (2020)
Sony ujawniło pełną specyfikację sprzętową PS5

JAKI WYBRAĆ INTERNET STACJONARNY?

Jaki wybrać internet dla domu (domowy/stacjonarny)?

Przeczytaj także

  • SkyShowtime startuje w Polsce lutym – oto wszystko, co wiemy!
  • Nominowany do Oscara „My Year of Dicks” budzi emocje
  • Orient Express zaoferuje luksusowe rejsy „największym żaglowcem świata”
  • Komiks Janiny Bąk o statystyce – już w przedsprzedaży!
  • Alfa TVP i Belsat TV dostępne na MUX-6 w telewizji naziemnej

Jaki wybrać internet mobilny?

Jaki wybrać internet mobilny na kartę?
© 2023 mobiRANK.pl