We wtorek 17 marca 2020 roku w swoim serwisie transakcyjnym mBank udostępni części klientom nowe menu nawigacyjne – docelowo nowy widok zobaczą wszyscy klienci. Sprawdź co się zmieni.
W nowym widoku bankowości internetowej mBanku łatwiej odnajdziemy wszystkie informacje, które pomogą w codziennym zarządzaniu kontem. Uproszczono całe menu, tak by wszystkie istotne dla klientów informacje były dobrze widoczne i pozwalały na szybkie działanie.
Całkiem zrezygnowano z podziału na dodatkowe kategorie menu (pulpit, przelew, historia, odbiorcy, budżety, nadchodzące płatności, do potwierdzenia, koszyk przelewów) i umieszczono je w 2. działach: płatności i finanse.
Po wybraniu zakładek rozwinie się lista, która pozwoli klientom na szybkie odnalezienie i wykonanie ważnych operacji.
Uproszczona nawigacja systemu mBanku
Poza Pulpitem, na którym zobaczymy swoje konta, do wyboru będą trzy zakładki: Płatności, Finanse, Pomoc. Sprawdź, co i gdzie znajdziesz w nowym menu.
Płatności w serwisie transakcyjnym
Kliknij w Płatności, jeśli chcesz:
- zlecić przelew (jednorazowy, własny, podatkowy, do ZUS, w Polsce i UE oraz zagraniczny)
- sprawdzić historię operacji i zaplanowane płatności,
- dodać nowego odbiorcę do swojej listy płatności,
- zarządzić swoim budżetem,
- skorzystać z wymiany walut online.
Finanse w serwisie transakcyjnym
Skorzystaj z zakładki Finanse, gdy chcesz:
- sprawdzić szczegóły rachunków lub otworzyć nowe konto dla siebie i swojej firmy,
- zmienić limity, zastrzec lub zlecić inną dyspozycję na swoich kartach,
- zarządzać kredytami, oszczędnościami, ubezpieczeniami czy inwestycjami,
- skorzystać z dodatkowych usług.
Pomoc w serwisie transakcyjnym
Wybierz Pomoc, jeśli chcesz:
- zmienić swoje dane lub złożyć dowolną dyspozycję,
- sprawdzić wiadomości do konta,
- zmienić telekod lub inne ustawienia swojego serwisu transakcyjnego,
- porozmawiać z nami np. na czacie,
- sprawdzić oprocentowanie lokat lub znaleźć inny dokument.
źródło: mBank
Najgorsza zmiana jaką dotąd zrobili. Jak nigdy liczę na szybka zmiana tego interfejsu.
dramat ta nowa strona
Tragiczna zmiana. Korzystam z mBanku od lat, nowy pulpit to rezygnacja z przewagi jaką zawsze dawała aplikacja nad serwisami banków konkurencyjnych. Aby wykonać jakąkolwiek operację nie mogę korzystać z wygodnych szybkich linków ale muszę rozwijać opasłe menu, gdzie jest mnóstwo opcji i tam muszę szukać. JAKI TO M SENS ??? Poprzednio wszystko było pod ręką, teraz trzeba wywoływać wielkie menu. Jak ktoś chciał coś uprościć trzeba było dać opcję w konfiguracji ukrywania opcji z których się ni korzysta.
Ta zmiana to najgorsze co może być (intuicja to ostatnia rzecz jaką się kierowali). Nie wiem kto wymyślił że jest to bardziej czytelne niż dotychczas. Ja się przyzwyczaję ale już moja mama która jest osobą starszą i każdą taką zmianą jest przerażona, po pierwsze dlatego że musi opanować coś od nowa, a poza tym boi się że to może być jakaś oszustna sztuczka. Dalej takie zmiany a mbank będzie się pozbywał klientów.
totalna pomyłka z ciągłymi zmianami pulpitu i w dodatku co raz mniej praktyczny.