Nowa nawigacja w serwisie transakcyjnym mBanku od 17 marca

We wtorek 17 marca 2020 roku w swoim serwisie transakcyjnym mBank udostępni części klientom nowe menu nawigacyjne – docelowo nowy widok zobaczą wszyscy klienci. Sprawdź co się zmieni.

Menu przelewy - system mBanku

W nowym widoku bankowości internetowej mBanku łatwiej odnajdziemy wszystkie informacje, które pomogą w codziennym zarządzaniu kontem. Uproszczono całe menu, tak by wszystkie istotne dla klientów informacje były dobrze widoczne i pozwalały na szybkie działanie.

Całkiem zrezygnowano z podziału na dodatkowe kategorie menu (pulpit, przelew, historia, odbiorcy, budżety, nadchodzące płatności, do potwierdzenia, koszyk przelewów) i umieszczono je w 2. działach: płatności i finanse.

Po wybraniu zakładek rozwinie się lista, która pozwoli klientom na szybkie odnalezienie i wykonanie ważnych operacji.

Uproszczona nawigacja systemu mBanku

Poza Pulpitem, na którym zobaczymy swoje konta, do wyboru będą trzy zakładki: Płatności, Finanse, Pomoc. Sprawdź, co i gdzie znajdziesz w nowym menu.

Prośba o przelew BLIKIEM dostępna w aplikacji mBanku

Płatności w serwisie transakcyjnym

Kliknij w Płatności, jeśli chcesz:

  • zlecić przelew (jednorazowy, własny, podatkowy, do ZUS, w Polsce i UE oraz zagraniczny)
  • sprawdzić historię operacji i zaplanowane płatności,
  • dodać nowego odbiorcę do swojej listy płatności,
  • zarządzić swoim budżetem,
  • skorzystać z wymiany walut online.

Nowe menu Płatności w systemie mBanku

Finanse w serwisie transakcyjnym

Skorzystaj z zakładki Finanse, gdy chcesz:

  • sprawdzić szczegóły rachunków lub otworzyć nowe konto dla siebie i swojej firmy,
  • zmienić limity, zastrzec lub zlecić inną dyspozycję na swoich kartach,
  • zarządzać kredytami, oszczędnościami, ubezpieczeniami czy inwestycjami,
  • skorzystać z dodatkowych usług.

Nowe menu Finanse w systemie  mBanku

Pomoc w serwisie transakcyjnym

Wybierz Pomoc, jeśli chcesz:

  • zmienić swoje dane lub złożyć dowolną dyspozycję,
  • sprawdzić wiadomości do konta,
  • zmienić telekod lub inne ustawienia swojego serwisu transakcyjnego,
  • porozmawiać z nami np. na czacie,
  • sprawdzić oprocentowanie lokat lub znaleźć inny dokument.

Nowe menu Pomoc w systemie mBanku

źródło: mBank

5 komentarzy dla “Nowa nawigacja w serwisie transakcyjnym mBanku od 17 marca

  1. Najgorsza zmiana jaką dotąd zrobili. Jak nigdy liczę na szybka zmiana tego interfejsu.

  2. Tragiczna zmiana. Korzystam z mBanku od lat, nowy pulpit to rezygnacja z przewagi jaką zawsze dawała aplikacja nad serwisami banków konkurencyjnych. Aby wykonać jakąkolwiek operację nie mogę korzystać z wygodnych szybkich linków ale muszę rozwijać opasłe menu, gdzie jest mnóstwo opcji i tam muszę szukać. JAKI TO M SENS ??? Poprzednio wszystko było pod ręką, teraz trzeba wywoływać wielkie menu. Jak ktoś chciał coś uprościć trzeba było dać opcję w konfiguracji ukrywania opcji z których się ni korzysta.

  3. Ta zmiana to najgorsze co może być (intuicja to ostatnia rzecz jaką się kierowali). Nie wiem kto wymyślił że jest to bardziej czytelne niż dotychczas. Ja się przyzwyczaję ale już moja mama która jest osobą starszą i każdą taką zmianą jest przerażona, po pierwsze dlatego że musi opanować coś od nowa, a poza tym boi się że to może być jakaś oszustna sztuczka. Dalej takie zmiany a mbank będzie się pozbywał klientów.

Dyskusja zamknięta.