Nowa nawigacja w serwisie transakcyjnym mBanku od 17 marca

We wtorek 17 marca 2020 roku w swoim serwisie transakcyjnym mBank udostępni części klientom nowe menu nawigacyjne – docelowo nowy widok zobaczą wszyscy klienci. Sprawdź co się zmieni.

Menu przelewy - system mBanku

W nowym widoku bankowości internetowej mBanku łatwiej odnajdziemy wszystkie informacje, które pomogą w codziennym zarządzaniu kontem. Uproszczono całe menu, tak by wszystkie istotne dla klientów informacje były dobrze widoczne i pozwalały na szybkie działanie.

Całkiem zrezygnowano z podziału na dodatkowe kategorie menu (pulpit, przelew, historia, odbiorcy, budżety, nadchodzące płatności, do potwierdzenia, koszyk przelewów) i umieszczono je w 2. działach: płatności i finanse.

Po wybraniu zakładek rozwinie się lista, która pozwoli klientom na szybkie odnalezienie i wykonanie ważnych operacji.

Uproszczona nawigacja systemu mBanku

Poza Pulpitem, na którym zobaczymy swoje konta, do wyboru będą trzy zakładki: Płatności, Finanse, Pomoc. Sprawdź, co i gdzie znajdziesz w nowym menu.

Prośba o przelew BLIKIEM dostępna w aplikacji mBanku

Płatności w serwisie transakcyjnym

Kliknij w Płatności, jeśli chcesz:

  • zlecić przelew (jednorazowy, własny, podatkowy, do ZUS, w Polsce i UE oraz zagraniczny)
  • sprawdzić historię operacji i zaplanowane płatności,
  • dodać nowego odbiorcę do swojej listy płatności,
  • zarządzić swoim budżetem,
  • skorzystać z wymiany walut online.

Nowe menu Płatności w systemie mBanku

Finanse w serwisie transakcyjnym

Skorzystaj z zakładki Finanse, gdy chcesz:

  • sprawdzić szczegóły rachunków lub otworzyć nowe konto dla siebie i swojej firmy,
  • zmienić limity, zastrzec lub zlecić inną dyspozycję na swoich kartach,
  • zarządzać kredytami, oszczędnościami, ubezpieczeniami czy inwestycjami,
  • skorzystać z dodatkowych usług.

Nowe menu Finanse w systemie  mBanku

Pomoc w serwisie transakcyjnym

Wybierz Pomoc, jeśli chcesz:

  • zmienić swoje dane lub złożyć dowolną dyspozycję,
  • sprawdzić wiadomości do konta,
  • zmienić telekod lub inne ustawienia swojego serwisu transakcyjnego,
  • porozmawiać z nami np. na czacie,
  • sprawdzić oprocentowanie lokat lub znaleźć inny dokument.

Nowe menu Pomoc w systemie mBanku

źródło: mBank