Mobile Vikings prezentuje swoją nową ofertę na kartę i puszcza oko do wszystkich, którzy czują, że obecny operator zwyczajnie o nich nie dba. Czy zebranie największych atutów sieci pod jedną ofertą to będzie Perfekt MATCH.
Nowa oferta na kartę łączy w sobie najlepsze rozwiązania, znane już użytkownikom rogatego operatora: brak umów i zobowiązań, kumulację danych, program poleceń, nielimitowane połączenia, SMS oraz MMS, świetnie ocenianią aplikację oraz opcję wygodnego autodoładowania. Do tej pory użytkownicy sieci mogli wybrać jedną z dwóch ofert za 25 zł – NO LIMIT lub CHILL ON. Teraz Mobile Vikings zmienia podejście i stawia na większą swobodę dopasowania warunków korzystania z taryfy w ramach jednej oferty – MATCH. Do dyspozycji są trzy plany:
Za jedyne 25 zł dostajemy teraz Perfekt MATCH, a w nim: nielimitowane rozmowy, SMS i MMS w krajuoraz 20 GB Internetu z możliwością kumulacji danych, czyli przenoszenia niewykorzystanych gigabajtów na kolejny miesiąc.
Zgodnie z dotychczasowym modelem jest to oferta pre-paid, a więc bez konieczności podpisywania długoterminowych umów. Jednocześnie, dzięki możliwości podpięcia karty i uruchomienia wygodnego autodoładowania, nie ma potrzeby pamiętania o comiesięcznych doładowaniach.
Znaną i lubianą przez obecnych użytkowników sieci kumulację GB można teraz włączyć jako opcję. Kosztuje to dodatkowe 5 zł/miesięcznie, jednak wystarczy zaprosić do sieci jedną osobę, by mieć ją przez kolejny rok za darmo. Warto także pamiętać, że w ramach programu poleceń #ZaDarmo zapraszanie znajomych do Mobile Vikings obniża na stałe rachunek za telefon nawet do zera.
Zapraszając znajomych do Mobile Vikings możesz mieć usługę #ZaDarmo
Solidny MATCH będzie odpowiedni dla użytkowników korzystających głównie z połączeń i SMS’ów, na przykład osób starszych. Ekstra MATCH to z kolei najlepsza opcja dla osób potrzebujących większej paczki Internetu.
Operator w swojej nowej ofercie na kartę otwarcie stawia na budowanie relacji z użytkownikami, przypominając, że na pokładzie Mobile Vikings nie płyną numery, a ludzie. I wystarczy zadzwonić lub napisać na infolinię, by się przekonać, że to coś więcej, niż marketingowe gadanie.
źródło: informacja prasowa
Od 2005 roku zajmuję się komunikacją internetową i e-marketingiem, jestem pasjonatem urządzeń mobilnych oraz nowych technologii – i nie waham się ich używać.