Już nie tylko BLIK i Apple Pay – Polskie ePłatności wprowadzają Google Pay w sklepach internetowych dla swoich klientów.
Polskie ePłatności (PeP) nie zwalniają tempa i początkiem marca wprowadzają na rynek e-commerce usługę Google Pay. Dzięki Google Pay, płacąc za zakupy internetowe poprzez bramkę Polskich ePłatności nie trzeba zapamiętywać wszystkich danych swojej karty ani wypełniać formularzy – wystarczy kilka kliknięć, a zapłata nastąpi w sposób szybki, wygodny i bezpieczny.
— Rozszerzenie oferty Polskich ePłatności skierowanej do sklepów internetowych o Google Pay daje naszym klientom jeszcze więcej sposobów na akceptowanie płatności zgodne z upodobaniami zarówno rodzimych, jak i globalnych klientów. – mówi Karol Zielinski, Polskie ePłatności SA.
Za obsługę tego kanału transakcji bezgotówkowych odpowiada e-commercowa część firmy. Dla przypomnienia, usługą Google Pay można zapłacić także na wszystkich terminalach płatniczych Polskich ePłatności.
Przeczytaj także:
Ruszyła kampania PeP popularyzująca bezpieczne przyjmowanie płatności na telefonie
Właściciele sklepów internetowych zintegrowanych z bramką płatniczą PeP automatycznie dostaną możliwość przyjmowania płatności Google Pay. Kartami obsługiwanymi przez Polskie ePłatności w systemie Google Pay są Visa, Mastercard, Maestro, Cirrus, Diners, American Express, Discover, JCB, CarteBleue, Nexi i Dankort.
— Jako pierwsi w Polsce wprowadziliśmy Apple Pay do oferty e-commercowej, niedługo potem zintegrowaliśmy płatności BLIK.Wierzymy, że integrując nasze systemy z Google Pay damy naszym klientom kolejne narzędzie, które zwiększy sprzedaż w ich firmach oraz przyczyni się do popularyzacji tego wygodnego, szybkiego i bezpiecznego sposobu płatności. – dodaje Karol Zielinski.
źródło: informacja prasowa