Usługa płacenia w ramach rachunku operatora komórkowego dostępna jest w SkyCash już od jakiegoś czasu – od 6 lutego tą samą metodą zapłacisz za Mobilny Parking.
Usługa opiera się na metodzie płatności DCB* (Direct Carrier Billing), która pozwala użytkownikom doliczać opłaty za wybrane usługi do swojego rachunku telefonicznego. Obecnie w SkyCash oferujemy rozwiązania DCB u dwóch opertorów – Play oraz Orange. Warto pamietać, że usługa dostępna jest dla klientów abonamentowych.
Na czym polega usługa Mobilny Parking?
Mobilny Parking to usługa subskrypcyjna, która pozwala na opłacanie parkowania (w płatnych strefach parkowania) za pośrednictwem rachunku operatora telefonicznego. Aby móc z niej krzystać musisz aktywować usługę w ustawieniach swojej aplikacji.
Usługa jest darmowa przez pierwsze 14 dni, aby każdy z użytkowników aplikacji SkyCash mógł sprawdzić, czy taka forma mu odpowiada. Po tym okresie, opłata abonamentowa za usługę Mobilny Parking wynosi 4,99 zł brutto co 30 dni.
Jak aktywować?
Wejdź w menu w lewym górnym rogu ekranu, a następnie wybierz Ustawienia → Ustawienia płatności. Tutaj możesz aktywować usługę – na Twój numer telefonu (przypisany do konta SkyCash) otrzymasz SMS z kodem aktywacyjnym. Wpisując kod potwierdzasz, że chcesz aktywować usługę dla tego numeru telefonu. Aktywacja usługi Mobilny Parking wiąże się z aktywacją usługi Zapłać z Play lub Dolicz do rachunku ORANGE.
Jak wyłączyć usługę?
Usługę Mobilny Parking możesz wyłączyć w ustawieniach płatności (dokładnie tam, gdzie była aktywowana) lub wysyłając SMS o treści USUN na 80555 (koszt SMS 0 zł). Możesz odstąpić od umowy w ciagu 14 dni od jej zawarcia. Oświadczenie o odstąpieniu z podaniem numeru telefonu wyślij na bok@mobilnyparking.pl
Po wypisaniu się z usługi, będzie ona aktywna do końca okresu rozliczeniowego. Regulaminy usług znajdziesz na strionie internetowej SkyCash.
*Dostawcą usługi Mobilny Parking jest Digital Virgo Polska SA.
źródło: informacja prasowa