Kongres for Social Media 2020 już 22 stycznia!

Już 22 stycznia 2020 roku szykuje się naprawdę wartościowy i intensywny dzień pod kątem pracy w mediach społecznościowych ➡️ Kongres for Social Media!

Kongres For Social Media 2020

Odpowiadasz za działania i obecność kont firmowych w social media? Interesujesz się wykorzystaniem Facebooka, LinkedIna lub Instagrama do celów promocyjnych? Musisz być na Kongresie For Social Media! Tematyka wydarzenia poświęcona social mediom dla biznesu.

Co w programie?

  • Instagram i jego biznesowa moc. Aktualne trendy, spodziewane zmiany i nowe możliwości./ Anna Ledwoń-Blacha
    Ostatnimi czasy głośno o Instagramie z powodu usunięcia z postów widocznej liczby „serduszek”. Ale czy to najważniejsza zmiana? W samym 2019 roku mieliśmy ponad 15 znaczących aktualizacji, a Instagram stale się rozwija pod kątem działań e-commercowych. Do tego w Brazylii zapoczątkował testy Reels na Instagram Stories, czyli funkcji praktycznie takiej samej jaką daje nam Tik Tok. Jakich zmian możemy jeszcze się spodziewać i na co postawić w działaniach biznesowych? Myśląc o przyszłości jednocześnie powinniśmy skoncentrować się na teraźniejszości i obecnych działaniach i rozwiązaniach w tym kanale. Mówi się, że Instagram, to medium dla marek z „ładnymi zdjęciami”, przede wszystkim z branży beauty, FMCG czy HORECA. Profil powinien być spójny i estetyczny, a IG Stories dopracowane w każdym calu, ale… czy zawsze? Podczas mojej prezentacji dowiesz się jak zbudować profil aby był efektywny, a nie efektowny. A przede wszystkim spełniał swoje biznesowe cele.
  • Budowa zaangażowania jako jeden z filarów skutecznej sprzedaży. / Mateusz Nowak
    Przykładowe techniki i niekoniecznie oczywistych efektach tego angażowania (sposobach pomiaru).  Jak często słyszycie: „Najpierw sprzedaż (przychody), potem (jak zarobimy) zajmiemy się marką/komunikacją”? Dlaczego to nie ma prawa działać? Jeśli da się po prostu sprzedawać, to po co: strategia, insighty, koncepcje kreatywne itd. A może jednak się da? Sytuacje, że sprzedaż w social media jest prosta: kilka przykładów. Ale w większości wypadków to (lista powyżej) nie zadziała. Hipoteza: zaangażowanie robi sprzedaż? Wszyscy powiemy: „tak, angażuj, musisz angażować”. A dowody? Liczby? Zaangażowanie i jego wpływ na sprzedaż: 3 techniki.
  • Analiza danych w social media, czyli co warto mierzyć, monitorować i raportować. Jak świadomie odczytywać dane i na ich podstawie wyciągać wnioski. / Albert Radomski
    Jako e-commerce manager każdego dnia w pracy dowiaduję się, że choć dobrze jest mieć własne zdanie, to znacznie lepiej mieć własne zdanie oparte na twardych liczbach! Czasami po to, by upewnić się, czy moje podejście do produktu lub grupy docelowej jest słuszne, czasami zaś po to, by wytłumaczyć wnikliwemu klientowi złożony lejek zakupowy. Nie ukrywam – Excel to moja pasja! Ale jestem przekonany, że większość działań w social media można prowadzić w oparciu o analizę podstawowych wskaźników. Podczas mojego wystąpienia pokażę, na które metryki zwracać szczególną uwagę, jak unikać błędów poznawczych i wyciągać poprawne wnioski – by Wasze kampanie stawały się jeszcze celniejsze!
  • Jak stworzyć realizujący cele biznesowe i wartościowy dla odbiorcy plan content marketingu. I jego dalsze etapy./ Magda Górnicka-Partyka
  • User-generated content (UGC)  –  jak włączyć i wykorzystać jako stały element strategii komunikacji./ Łukasz Głombicki
  • Video komunikacja – praktyczne porady. / Piotr Król
    Opowiem o wideo we wszystkich kanałach social mediów – jak dostosować formaty oraz formę wideo do różnych kanałów i różnych grup odbiorców.
    Będzie również o temacie live’ów i webinarów jako elementów lejka sprzedażowego.
    Oprócz tego podzielę się podsumowaniem swoich doświadczeń z 2019 roku i przedstawię najskuteczniejsze taktyki wideo marketingowe.
    Pokażę również, jak wykorzystać redystrybucję wideo w social mediach, aby zaoszczędzić czas i nie tracić na jakości.
  • Facebook ads – misja optymalizacja. / Jakub Bąkała
    Unikaj pułapek optymalizacyjnych i najważniejsze – sprawdź czy Twoje działania wpływają na realną sprzedaż! Dowiedz się jak wykorzystać dodatkowe dane w optymalizacji kampanii i podejmować lepsze decyzje optymalizacyjne. Sprawdź jak poprawić ROAS w swoich kampaniach. Po tej prezentacji zmienisz kilka ustawień w swoich reklamach.
  • Poskromić algorytm LinkedIn w 2020 roku. / Rafał Szymański
    LinkedIn posiada wielostopniowy algorytm oceniający treści zanim je udostępni dalej sieci kontaktów. Dzięki niemu, użytkownicy mają otrzymywać bardziej dopasowane i adekwatne do swoich zainteresowań treści. Tak jak w przypadku innych SoMe, zrozumienie na czym polega algorytm LinkedIn i w jaki sposób ogranicza bądź wzmacnia zasięgi twoich treści, jest istotnym krokiem do efektywnego używania tego kanału do personal brandingu, social sellingu czy content marketingu. W swojej prezentacji opisze jakie zmiany zaszły w algorytmie w 2019 roku, co jest zapowiedziane na rok 2020 oraz jak tę wiedzę wykorzystać w „hakowaniu” go aby osiągać cele biznesowe na Twoim prywatnym i firmowym profilu.
  • AR i inne kreatywne formy reklamy, czyli o świecie, który nie kończy się na instagramowym poście!/ Agata Patoła
    Zwykle zamykamy się bańkach, w których wrzucamy merytoryczny post na Facebooka i ładne zdjęcie na Instagrama – na tym kończą się nasze działania marketingowe. A internet to przede wszystkim nowe i ROZWIJAJĄCE się technologie, które wprowadzają reklamę na zupełnie inny poziom. Będzie o AR, VR, dźwiękach i innych… kreatywnych formach reklamy. Ale przede wszystkim o NOWYCH TECHNOLOGIACH.

Kiedy: 22 stycznia 2020, w godzinach 9:30-17:00.
Gdzie: Warszawa centrum, Kino Luna

Zarejestruj się na: forsm.pl.


Łukasz Majchrzyk
Obserwuj