„Pasointeligencja” ma zachęcać do zapinania pasów

Free Now ruszyło z nową akcją społeczną, którą promuje teledysk „Pasointeligencja” będący przeróbką słynnej już „Patointeligencji”.

Pasointeligencja – akcja społeczna Free Now

Opublikowany 1 stycznia 2020 roku teledysk Pasointeligencja jest elementem element kampanii społecznej, dzięki której przewoźnik FREE NOW chce promować zapinanie pasów bezpieczeństwa w samochodzie. To cały czas poważny problem w Polsce a rapowany przez kierowców remix „Patointeligencji” Maty ma pomóc w promowaniu bezpiecznej jazdy.

Przy okazji przewoźnik promuje także swoje usługi, oferując 10 zł na kolejny przejazd.

  • Facebook: Aby zdobyć zniżkę musisz zrobić zdjęcie pokazujące, jak jedziesz z zapiętymi pasami w taksówce Free Now. Potem wrzuć je pod postem z wideo Patointeligencja na fanpage’u przewoźnika na Facebooku.
  • Instagram: Możesz także dodać Instastories z Bumerangiem, na którym zapinasz pasy w taxi Free Now. Oznacz @FreeNOW.pl i dodaj hashtag #pasointeligencja.

PASOINTELIGENCJA może uratować Ci życie – używaj jej, gdy wsiadasz do samochodu

W teledysku występują kierowcy taksówek, którzy rapują do swoich pasażerów, aby zapinali pasy podczas przejazdów: Mój zimo pasażer na tylnej kanapie wyskoczył na chwilę a mógł wyskoczyć́ na zawsze, przez przednią szybę̨ lecisz na ryjek, jak się̨ tutaj mordeczko nie zapniesz […].


– Kierowcy Free Now spędzają̨ wiele godzin w trasie z pasażerami na pokładzie i nierzadko są świadkami wypadków. Ich głos w kwestii promowania bezpiecznej jazdy w zapiętych pasach jest bardzo ważny i ma szansę dotrzeć do osób, które nie mają tego odruchu będąc w roli pasażera. Problem niezapinania pasów dotyczy zwłaszcza pasażerów jeżdżących taksówką na krótkich dystansach lub w wracających z imprezy w większej grupie – mówi Krzysztof Urban, dyrektor zarządzający Free Now.

Partnerem merytorycznym akcji jest Fundacja Kierowca Bezpieczny. Za przygotowanie koncepcji kreatywnej odpowiada agencja Cut The Mustard, a za produkcję teledysku wyreżyserowanego przez Macieja Kwaśniewskiego, dom produkcyjny Graffiti Films. Software house kampanii jest Move Closer.

Utwór wykorzystany w kampanii Free Now to już kolejny, po PatoEmigracji, cover utworu Patointeligencja Maty, który stał się hitem YouTube’a pod koniec zeszłego roku (11 grudnia). W momencie pubikacji tego wpisu oryginał Maty miał ponad 13,6 mln wyświetleń.

Zgarnij 20 zł na pierwszy przejazd z Free Now

Nie korzystałeś jeszcze z Free Now? Zainstaluj aplikację na urządzeniu z systemem iOS lub Android, dodaj do niej kartę Visa, Mastercard, AMEX lub konto PayPal.

W zakładce Kod promocyjny wpisz kod: lukaszm21 a otrzymasz 20 zł na pierwszy przejazd, jeśli wcześniej nie korzystałeś jeszcze z appki.

Więcej szczegółów dotyczących kampanii znajdziesz na stronie: www.pasointeligencja.pl.