Butelki Coca-Coli z OLEDowymi mieczami świetlnymi Rey i Kylo Rena

Coca-Cola wydała specjalną edycję butelek, na których użyto diod OLED do oświetlania zamieszczonych na etykietach mieczy świetlnych Rey i Kylo Rena.

Butelki Coca-Coli z limitowanej edycji z mieczami świetlnymi na inteligentnych etykietach OLED

Butelki Coca-Coli z limitowanej edycji z mieczami świetlnymi na inteligentnych etykietach OLED

Film Star Wars: The Rise of Skywalker (Gwiezdne Wojny: Skywalker. Odrodzenie) ukaże się 20 grudnia i do tego czasu pojawi się na pewno jeszcze wiele produktów, które będą promowały nową część sagi. Prawdopodobnie niewiele będzie tak wyjątkowych jak te butelki Coca-Coli. Na etykietach są główni bohaterowie Rey i Kylo Ren z mieczami świetlnymi, które zapalają się za każdym razem, gdy dotkniesz etykiet.

Jeśli zastanawiasz się, jaki rodzaj kosmicznej magii pozwala zapalić butelkę, odpowiedzią są organiczne diody elektroluminescencyjne (OLED). Tak, ta sama technologia, która prawdopodobnie zasila wyświetlacz w telefonie lub telewizorze wysokiej klasy.

Technologia została stworzona przez berliński startup Inuru. Każda specjalna butelka Coca-Coli zawiera właśnie jedną z inteligentnych etykiet firmy. Etykiety mają wbudowaną drukowaną baterię i diody potrzebne do oświetlenia. Dotykając etykiety, wykonujesz obwód, który z kolei wysyła prąd elektryczny do diod.


Może Cięi zainteresować również:

Mobilna gra strategiczna LEGO Star Wars Battles pojawi się w 2020 r.

Według Inuru drukowana bateria może wytrzymać minimum 500 aktywacji. Firma twierdzi, że diody są „przyjazne dla środowiska”, ponieważ są wytwarzane bez użycia metali ziem rzadkich. Dodanie elementu z filmu Star Wars jest oczywiście jednym z bardziej sprytnych zastosowań inteligentnych etykiet, ale firma wyobraża sobie w przyszłości bardziej zaawansowane użycie technologii inteligentnych opakowań w reklamach, do sprzętu AGD i innych.

Niestety, jeśli chcesz zdobyć butelki z limitowanej edycji, musisz zarezerwować wycieczkę do Singapuru. W tej chwili Coca-Cola planuje wydać jedynie 8000 butelek w ramach promocji „Galaktyczne polowanie” (Galactic Hunt), którą firma przeprowadzi od 6 do 22 grudnia w mieście-państwie.

Przez trzy weekendy między tymi datami fani Gwiezdnych wojen w Singapurze będą musieli znaleźć wskazówki, aby zdobyć butelki. Podobnie jak w przypadku większości nowych technologii, prawdopodobnie pojawią się tego rodzaju etykiety w kolejnych produktach, ponieważ technologia będzie coraz tańsza.

Pierwsza lokacja już została zapowiedziana na Instagramie:

View this post on Instagram

The #GalacticHunt continues! For 7 Dec, if you haven’t gotten the Limited Edition Lighted Star Wars: The Rise of Skywalker Coca-Cola No Sugar bottle, here is how you can get it: 1. Solve our riddles to uncover the locations of our secret gatekeepers. 2. Obtain the pass from the gatekeeper between 12pm to 8pm on 7 Dec. 3. Submit your pass to the participating @7elevensg cashier to purchase the lighted bottle. Remember: – Each person can redeem only one lighted bottle throughout the whole hunting period – All our lighted bottle designs are subject to availability and first come first serve! – Be safe! Our gatekeepers will be located at public and safe areas (for example, they will not be located at high places). – Have fun, tag us, hashtag #GalacticHunt and share your journey with us! – Please be kind to our ambassadors and our friends at 7-Eleven! :) Gather your friends and unleash the FULL FORCE now! *T&C apply. For FAQs, please visit https://cokeurl.com/GalacticHunt

A post shared by Coca-Cola Singapore (@cocacolasg) on

źródło: Engadget via Coca-Cola

Łukasz Majchrzyk
Obserwuj