Carrefour Polska otworzył w pełni samoobsługowy sklep w Warszawie

Sieć sklepów Carrefour uruchomiła pierwszy sklep w innowacyjnym formacie samoobsługowym (convenience), który powstał w odpowiedzi na potrzeby polskiego rynku.

Sklep w pełni samoobsługowy Carrefour Express w Warszawie

Sklep w pełni samoobsługowy Carrefour Express w Warszawie

Sklep jest zlokalizowany w Warszawie przy ul. Światowida 18 i oferuje 24 h i 7 dni w tygodniu 170 referencji, w tym produkty świeże. Nowy format adresowany jest do mieszkańców Białołęki poszukujących artykułów pierwszej potrzeby oraz tzw. klientów trafficowych.

W związku z rosnącą popularnością modelu sprzedaży vendingowej, sieć uruchomiła całodobowy sklep z najbogatszą ofertą spożywczą sprzedawaną w tym modelu w Polsce, zbudowaną na podstawie preferencji zakupowych klientów convenience.

Wśród dostępnych produktów znajduje się nie tylko typowa oferta food-to-go, czyli kanapki przekąski, napoje czy słodycze, ale również artykuły świeże, takie jak pakowane jabłka, pomidory, sałata, pieczywo i masło; produkty wymagające przechowywania w lodówce jak nabiał, wędliny, ryby; towary pierwszej potrzeby np. mąka, ryż, cukier, olej, kawa, herbata, przyprawy; dania gotowe, podstawowe artykuły higieniczne oraz karmy dla zwierząt.



Oferta nowego formatu Carrefour odwołuje się również do ambicji sieci, by demokratyzować bio, stąd w sprzedaży samoobsługowej dostępne są takie produkty ekologiczne jak roślinne mleko, komosa ryżowa czy hummus.

Carrefour PRO ma być rewolucją w zakupach

Maszyny vendingowe są dopasowane do charakteru produktów, podawanych klientom za pomocą wind, gwarantując bezpieczeństwo artykułów nawet tak delikatnych jak jajka. Sprzedaż prowadzona jest poprzez panel dotykowy, co oznacza, że lista zakupowa oraz płatność przy pomocy karty lub aplikacji BLIK odbywa się tylko raz, a odbiór zakupów realizowany jest w poszczególnych maszynach vendingowych. Specjalna promocja obejmuje zestawy typu chipsy i cola. W sklepie samoobsługowym zlokalizowany jest także automat z kawą, a przed sklepem czekają specjalnie oznakowane miejsca parkingowe.

Rozwiązanie zaprojektowane zostało z myślą o pełnej wygodzie klientów. Dlatego też
w nieprzewidzianej sytuacji, np. problemów z płatnością lub odbiorem produktów można skorzystać z całodobowej infolinii. Dostępność towaru natomiast będzie monitorowana
i uzupełniana w miarę potrzeb przez pracowników pobliskiego sklepu Carrefour Market jako omnikanałowa inicjatywa firmy.

Może Cię zainteresować także:

Oto mobilny sklep przyszłości „The Moby Mart”

Nowy format Carrefour Express wpisuje się w nurt popularności sklepów samoobsługowych w Polsce, a jego przewagą nad rozwiązaniami autonomicznymi jest zdecydowane niższy koszt wdrożenia. Po testach obecnego rozwiązania, które potrwają kilka miesięcy, istnieje szansa na upowszechnienie tego formatu, np. w osiedlach mieszkaniowych, miejscach turystycznych oraz w wersji mobilnej.

źródło: informacja prasowa

Obserwuj

Łukasz Majchrzyk

redaktor mobiRANK.pl
Od 2005 roku zajmuję się komunikacją internetową i e-marketingiem, jestem pasjonatem urządzeń mobilnych oraz nowych technologii – i nie waham się ich używać.
Łukasz Majchrzyk
Obserwuj