Razem z (RED) walcz o to, by położyć kres AIDS

Dziś obchodzimy Światowy Dzień AIDS – ratuj ludzkie życie, robiąc coś, co i tak robisz. To właśnie ta koncepcja od 2006 roku stanowi fundament organizacji (RED).

Shop (RED) Saves Lives

Shop (RED) Saves Lives

Przez ostatnie 13 lat dzięki wsparciu użytkowników produktów Apple’a we współpracy z (RED) zebrano ponad 220 milionów dolarów. Pieniądze te zostały przeznaczone na doradztwo medyczne, badania i leki, które zapobiegają przenoszeniu HIV z matki na dziecko.

W tym roku dostępnych jest ponad 20 produktów (RED) — od iPhone’ów, przez słuchawki Beats, aż po etui i paski do Apple Watch. Część środków z każdego zakupu zostanie przeznaczona na programy walki z HIV/AIDS.

Jedna z pierwszych kampanii (RED) zwracała uwagę na swoisty „efekt Łazarza”: dwie tabletki przyjmowane każdego dnia mogą pomóc nawet ciężko chorym pacjentom z HIV wrócić do zdrowia. W Afryce Subsaharyjskiej to ratujące życie lekarstwo kosztuje jedynie 20 centów dziennie.



Każdego roku w akcję angażują się największe światowe marki (Durex, Starbuks, Beats, Apple, itd.), gwiazdy i znani ludzie showbiznesu, promując i oferując limitowane produkty w kolorze czerwonym z serii (RED). Dochód ze sprzedaży (RED),  przekazywany jest fundacji.

W tym roku transakcje za pomocą Apple Pay wpłyną także na kwotę wsparcia dla fundacji  okazji Światowego Dnia AIDS Apple przekaże 1 dolara na (RED) za każdy zakup w sklepie Apple Store dokonany za pomocą Apple Pay. Wystarczy zrobić zakupy na apple.com, za pośrednictwem aplikacji Apple Store lub w Apple Store na całym świecie do 2 grudnia 2019 roku i zapłacić za pomocą Apple Pay!  Maksymalna kwotą jaką firma z Cupertino przekaże fundacji to 1 mln USD.

Transakcje Apple Pay wpłyną na kwotę wsparcia dla fundacji (RED)

Nawet najdrobniejsze wsparcie ma ogromne znaczenie

Dzięki nieprawdopodobnemu wysiłkowi globalnej społeczności medycznej, jak i każdego klienta firmy Apple, który kupił produkt z serii (RED), zrobiliśmy ogromne postępy na drodze do pokonania tej choroby — mówi Jennifer Lotito, dyrektorka ds. operacyjnych w (RED). — Toczymy najtrudniejszą walkę w życiu, walkę o to, by położyć kres AIDS.

Rzeczywiście, roczna liczba zgonów związanych z AIDS spadła o połowę w porównaniu z krytycznym rokiem 2004. Dziś ponad 23 miliony osób mają dostęp do leczenia. Ale Lotito uważa, że przed nami wciąż daleka droga.

Apple (PRODUCT)RED

Każdy zakup (RED) pomaga w walce z AIDS. Apple deklaruje, że 100% wpływów z działalności partnerskiej (RED) jest przeznaczane na programy walki z HIV/AIDS w Afryce Subsaharyjskiej.

Aby obejrzeć tegoroczny katalog (PRODUCT)RED™, pobierz aplikację Apple Store lub sprawdź sekcję z czerwonymi produktami Apple’a.

Więcej o różnych działaniach i metodach wsparcia fundacji przeczytasz na stronie www.red.org.

Zobacz także, akcje Apple’a wspierające (RED) z poprzednich lat:

Apple udostępniło tegoroczną sekcję (PRODUCT)RED™ 🎗️

źródła: RED, Apple

Obserwuj

Łukasz Majchrzyk

redaktor mobiRANK.pl
Od 2005 roku zajmuję się komunikacją internetową i e-marketingiem, jestem pasjonatem urządzeń mobilnych oraz nowych technologii – i nie waham się ich używać.
Łukasz Majchrzyk
Obserwuj