„Apple Music for Business” to nowa usługa muzyczna dla firm i sklepów!

Apple uruchamia nową muzyczną usługę streamingową „Apple Music for Business”, aby dostarczać muzykę do firm i sklepów detalicznych.

Apple Music for Business

Apple Music będzie teraz oferowało także usługi dla firmami, aby mogły one odtwarzać muzykę na przykład w swoich sklepach detalicznych. W ramach partnerstwa z PlayNetwork firmy mogą zapisać się do planów Apple Music for Business na stronie applemusicforbusiness.apple i uzyskać licencjonowaną muzykę do odtwarzania w swoich lokalizacjach, przy czym Apple zapewnia wcześniej przygotowane listy odtwarzania, a nawet niestandardowe rekomendacje dopasowane do marki danego sklepu.

Firmy mogą kontrolować odtwarzaną muzykę za pomocą specjalnej aplikacji na iPhone’a lub iPada (link poniżej). Wall Street Journal zauważa, że ​​program był testowany w pilotażu już przez jakiś czas i obecnie pojawia się w większej liczbie sklepów.

Warunki licencji konsumenckich w głównych serwisach streamingowych, takich jak Apple Music lub Spotify, nie zawierają postanowień dotyczących odtwarzania muzyki w lokalizacjach komercyjnych.



Przeczytaj także: 

Apple Music przedstawia playlistę Replay ’19

Różne warunki (takie licencje kosztują więcej pieniędzy za strumieniowanie) oznaczają, że firmy muszą zawierać umowy ze specjalnymi dostawcami, aby uzyskać legalną muzykę w sklepie. Zarówno Spotify, jak i Apple uruchomiły działy usług muzycznych, aby dotrzeć do odbiorców detalicznych.

Apple Music for Business na urządzeniach firmy Apple

Mówi się, że dom towarowy Harrods zaczął korzystać z usługi Apple Music for Business kilka tygodni temu.

Zrzuty ekranu z aplikacji mobilnej „Apple Music for Business”

Umowa obejmuje tworzenie niestandardowych list odtwarzania przez Apple’a w celu dopasowania do kultury sklepu. Harrods pokaże w sklepie billboardy promujące usługę Apple Music wśród klientów. Harrods otrzyma także prowizję partnerską, jeśli oznaczenia te doprowadzą do bezpłatnej rejestracji próbnej wśród klientów detalicznych.

Pobierz aplikację w sklepie App Store

Przykładowa playlista The Harrods Playlist ze sklepu Harrods:

źródła: 9TO5Mac via The Wall Street Journal

Obserwuj

Łukasz Majchrzyk

redaktor mobiRANK.pl
Od 2005 roku zajmuję się komunikacją internetową i e-marketingiem, jestem pasjonatem urządzeń mobilnych oraz nowych technologii – i nie waham się ich używać.
Łukasz Majchrzyk
Obserwuj