Właściciel sieci restauracji North Fish wprowadził nową aplikację mobilną połączoną z kompleksowym programem lojalnościowym.
Aplikacja mobilna North Fish jest prosta i intuicyjna, a program North Fish Club umożliwia między innymi zbieranie punktów za zakupy w restauracjach, które następnie można wymienić na nagrody. Przygotowanie i wdrożenie nowej aplikacji foodowej spółka North Food Polska SA powierzyła Grupie Me & My Friends.
Nowa aplikacja mobilna North Fish z programem lojalnościowym jest nie tylko nowoczesnym narzędziem, ale przede wszystkim kompleksowym rozwiązaniem, które umożliwia klientom sprawdzenie aktualnej oferty produktowej wraz z cenami, wartościami odżywczymi i alergenami. Pozwala korzystać ze spersonalizowanych propozycji, atrakcyjnych zniżek oraz odnaleźć restauracje North Fish w najbliższej okolicy. Ponadto za każde zakupy we wszystkich restauracjach sieci użytkownicy otrzymują punkty, które następnie mogą wymieniać na nagrody.
Zintegrowanie aplikacji z Program North Fish Club sprawiło, że powstała niepowtarzalna, spersonalizowana oferta dla smakoszy dań z ryb, owoców morza i potraw vege – dla wszystkich, którzy czerpią przyjemność z jedzenia.
— Po podjęciu decyzji o przygotowaniu nowej aplikacji dla klientów, kolejnym krokiem było znalezienie dobrego wykonawcy. W naszych założeniach nie miała to być jakaś kolejna apka, tylko najlepsza aplikacja foodowa. Wybraliśmy do tego zadania zespół Me & My Friends i dzięki temu nasi klienci już od września tego roku mogą korzystać ze świetnej aplikacji połączonej z nowoczesnym programem lojalnościowym – mówi Tomasz Rurarz, dyrektor ds. marketingu i rozwoju biznesu, członek zarządu w North Food Polska SA.
Przeczytaj także:
Gra mobilna sposobem pizzerii Domino’s na lojalizację klientów
Jak to działa?
Przede wszystkim nawigowanie po programie jest proste i intuicyjne. Po ściągnięciu aplikacji na telefon i założeniu konta, klient przystępuje do programu North Fish Club. Od tej chwili ma szybki i nieograniczony dostęp do menu, nowości, promocji, informacji o daniach i produktach. Jednocześnie otrzymuje teżwirtualną kartę (indywidualny numer karty ma postać kodu kreskowego). Skanując ją podczas każdych zakupów w restauracjach sieci North Fish zbiera punkty, które następnie może wymienić na nagrody. Za każdą wydaną złotówkę użytkownik uzyskuje 10 punktów. Są one automatycznie dodawane do jego indywidualnego konta.
Zależało nam na tym, aby poza wszystkimi korzyściami, jakie daje klientom program North Fish Club, zintegrowana z nim aplikacja była szybka i przyjazna w obsłudze. Aby dostęp do oferty, do punktów i konta użytkownika był łatwy i przystępny. Aby była to po prostu aplikacja „user-friendly”. I taka jest – podkreśla Monika Bednorz Project Manager w Grupie Me & My Friends.
Aplikacja dostępna jest na platformach Android (Google Play) i iOS (App Store). Spółka North Food Polska SA zapowiada, że zintegrowany z nią program lojalnościowy North Fish Club będzie systematycznie poszerzany o kolejne korzyści dla klientów.
źródło: informacja prasowa