Dokładnie 18 października 1999 roku, na kilka miesięcy przed uruchomieniem portalu Interia, swoją premierę miała strona Poczta.fm.
To za jej pośrednictwem polscy internauci zakładali swoje pierwsze darmowe skrzynki mailowe. Dziś poczta w Interii to około 3 miliony kont mailowych. Z okazji okrągłego jubileuszu Poczta Interia przygotowała dla swoich użytkowników promocje na usługi premium.
Po 20 latach wiele z założonych w październiku 1999 roku adresów e-mail w domenie @poczta.fm nadal pozostaje aktywnych. Po launchu portalu w lutym 2000 roku, do oferowanych domen pocztowych dołączyła jedna z wiodących dziś na rynku – @interia.pl.
Dziś spółka oferuje jeszcze 11 innych darmowych końcówek oraz możliwość założenia adresu e-mail we własnej domenie, czyli np. imie@nazwisko.pl, a sama usługa przeszła szereg zmian. Obecnie z Poczty w Interii korzysta prawie 3 miliony Polaków.
– Skrzynka jest dziś niewątpliwie naszym prywatnym centrum zarządzania. Pocztę elektroniczną wykorzystujemy już nie tylko jako środek komunikacji online, ale także jako naszą internetową tożsamość. Na skrzynkę dostajemy rachunki, potwierdzenia i bilety. To dzięki mailom uzyskujemy dostępy do innych usług, a także personalizowane newslettery i oferty specjalne, a od niedawna także e-recepty – mówi Małgorzata Koperek, Kierownik Poczty Interia.pl. – Tym bardziej cieszymy się, że ufa nam tak wielu użytkowników. Miliony kont, to jednak również ogromna odpowiedzialność za dane naszych userów. Dlatego nieustannie rozwijamy naszą usługę i robimy wszystko, by była jeszcze bezpieczniejsza, szybsza i wygodniejsza – dodaje Koperek.
Przeczytaj także:
TOP 20 stron internetowych w Polsce i na świecie (luty 2019)
Wedle różnych statystyk w różnych życiowych sytuacjach, w których musimy podzielić się kontaktem, zdecydowanie częściej podajemy nasz adres mailowy zamiast nr telefonu czy tym bardziej adresu zamieszkania. – To znak czasów, dlatego musimy być tam, gdzie nasi użytkownicy, a to oznacza urządzenia mobilne – mówi Jakub Cel, manager w Dziale Komunikacji Interii. – Jako pierwsi w Polsce, kilka lat temu udostępniliśmy własną aplikacje na systemy Android i iOS, z których łącznie korzysta już ponad 30% użytkowników. Od zeszłego roku bardzo intensywnie rozwijamy wersję dla firm, a w tym roku uruchomiliśmy płatności za domowe rachunki bezpośrednio z poziomu webmaila. Kolejne nowości przed nami – dodaje Cel.
Z okazji jubileuszu poczty, Interia przygotowała dwie promocje na swoje usługi premium. Już 18 października 2019 roku, tj. w najbliższy piątek o godzinie 12:00 cena konta „Bez Reklam” zostanie obniżona aż o 87% (z 15 zł na 2 zł), ale tylko na 20 minut. Natomiast już teraz można korzystać z kodu rabatowego INTERIA20 na drugą usługę dla firm i instytucji, czyli pakiet z domeną oraz stroną www. Z kodem rabatowym cena tej usługi wyniesie tylko 9 zł, podczas gdy regularnie trzeba za nią zapłacić 99 zł brutto rocznie (cena obejmuje rejestrację jednej dowolnej domeny). Z drugiej usługi i promocji mogą korzystać także osoby prywatne.
Według Badania Gemius/PBI we wrześniu br. z strony i aplikacje Grupy Interia.pl zanotowały 18 mln użytkowników (RU) i 1,3 mld odsłon, a sam portal Interia – 13 mln użytkowników i 728 mln odsłon.
źródło: informacja prasowa