Spoty telewizyjne, działania w prasie i internecie – to tylko niektóre działania, jakie zaplanowano w ramach kampanii Ministerstwa Cyfryzacji i NASK-u – „e-Polak potrafi!”.
Kampania „e-Polak potrafi!” realizowana przez Ministerstwo Cyfryzacji we współpracy z Państwowym Instytutem Badawczym NASK w ramach projektu „Kampanie edukacyjno-informacyjne na rzecz upowszechniania korzyści z wykorzystywania technologii cyfrowych”, dofinansowanego z Programu Operacyjnego Polska Cyfrowa 2014-2020. Projekt jest realizowany od września 2017 r.
Realizowane w ramach projektu „Kampanie edukacyjno-informacyjne” działania dotyczą czterech obszarów:
- e-usługi,
- bezpieczeństwo w sieci,
- jakość życia,
- programowanie.
Kampania „e-Polak potrafi!” to kolejna ich odsłona, w której koncentrujemy się na e-usługach. Od dzisiaj na antenach TVP, TVN i Polsatu emitowane są spoty zachęcające do załatwiania spraw urzędowych przez internet. Ambasadorem kampanii w obszarze e-usługi jest aktor Michał Czernecki.
e-Rodzic potrafi
Działaniom dotyczącym e-usług będą towarzyszyć materiały informacyjne dotyczące bezpieczeństwa w sieci. W tym przypadku za cel postawiono sobie wzrost świadomości Polaków w zakresie bezpiecznego korzystania z internetu. Twórcy akcji chcą, aby nie tylko zdawali sobie sprawę z możliwych zagrożeń, ale – w razie konieczności – potrafili sobie z nim radzić. Przede wszystkim skupiono się na bezpieczeństwie najmłodszych użytkowników internetu. Działania te będą uzupełnieniem prowadzonej przez Ministerstwo Cyfryzacji i NASK od sierpnia kampanii „Nie zagub dziecka w sieci”.
Oswajanie internetów
Już dziś Polacy drogą elektroniczną mogą korzystać z wielu usług, które oferuje im nie tylko administracja, ale i biznes. Mimo to wielu wciąż nie zdaje sobie z tego sprawy. To często osoby w średnim wieku i starsze, mieszkające w mniejszych miejscowościach. I to m.in. do nich adresowane są działania z kolejnego obszaru kampanii – jakość życia.
Może Cie zainteresować także:
Kolejne odsłony kampanii będą realizowane do końca 2020 r. Za przygotowanie kreacji kampanii „e-Polak potrafi!” odpowiada, wyłonione w drodze przetargu organizowanego przez NASK PIB, konsorcjum firm .bringMore advertising oraz Media Group Sp. z o.o.
źródło: informacja prasowa