W środę i czwartek 9-10 października 2019 społeczność marketingowa spotyka się na konferencji in Digital Marketing w Warszawie.
Dla każdego uczestnika konferencja nie wygląda tak samo. Każdy podąża własną ścieżką tematów, które tak naprawdę go interesują, a to dzięki 2 równocześnie działającym scenom. To Ty wybierasz, którego tematu chcesz posłuchać i w ten sposób tworzysz swój własny, unikatowy program.
Z resztą cała konferencja jest tworzona z myślą, żeby wiele pomysłów /inspiracji/ doświadczenia móc przełożyć sobie na różne wymiary. In DM w całości poświęcone jest digital marketingowi. To czas na przyjrzenie się zmianom, trendom oraz nowym technologiom wspierającym marketing i komunikację, dzielenia się zdobytym doświadczeniem, spostrzeżeniami i miejsce do dyskusji.
Praktycy z Polski i z zagranicy będą mówili o tematach, w których się specjalizują i którymi zajmują się w codziennej pracy. Będą też otwarci na indywidualne pytania uwzględniające specyfikę Twojej branży a także na możliwość porozmawiania o konkretnych zagadnieniach, które mogą pomóc Twojej firmie.
A teraz jest najlepszy czas, żeby przez 2 dni – zainspirować się – przemyśleć nowe pomysły – by wrócić i z energia i sukcesami poprowadzić swoje działania marketingowe.
Wśród 35 tematów m.in.:
- Ja nie śpię, ja myślę! – czyli skąd się biorą pomysły.
Z dwugodzinnych nasiadów? Spod prysznica? Z obserwacji? Z dwóch dużych piw? Z burzy mózgów? Ze starych prezentacji? Z głowy – czy wręcz przeciwnie?…
Gawęda starego wyjadacza o tym, skąd brać pomysły i jak odróżnić te dobre od tych niekoniecznie – wraz z praktycznymi sposobami na przywoływanie weny oraz metodami ratunkowego radzenia sobie, kiedy nie nadchodzi.
Kuba Janicki, dyrektor kreatywny w Opus B, od 18 lat w branży, prowadzi zajęcia z projektowania strategii komunikacyjnych w reklamie dla studentów Zakładu Socjologii Komunikacji Społecznej Uniwersytetu Jagiellońskiego. W cywilu dziennikarz winiarski i kulinarny. Krakus. - Plan strategii digital marketingowej.
Podczas spotkania omówimy najlepsze praktyki tworzenia strategii digital marketingowej. Przywołamy esencję niezbędnej wiedzy. Odwołamy się do kilku najskuteczniejszych narzędzi. Odpowiemy na kluczowe pytania:- co brać pod uwagę podejmujemy decyzje strategiczne?
- o czym pamiętać planując strategię?
- jak określić i skutecznie realizować cele marketingowe w kanałach cyfrowych?
Artur Leśniak, 180heartbeats + JUNG v MATTStrategy planner z ponad 10-letnim doświadczeniem w tworzeniu komunikacji.
- 10 porad – jak każdy tekst uczynić bardziej chwytliwym i przekonującym do działania.
Pokażę najważniejszą zasadę wywierania wpływu tekstem oraz jak ją prawidłowo stosować i ulepszać. Nie kosztuje nic, piszemy raczej mniej, niż więcej, a mózg ludzki reaguje na nią wydzielaniem dopaminy. Ma zastosowanie wszędzie, gdzie używamy słów – od 3-wyrazowego nagłówka lub CTA do długich i szczegółowych opisów produktów. Łączy je jedno – i tu będzie zaskoczenie…
Darek Puzyrkiewicz, Specjalista od tekstów, które sprzedają. Od 13 lat pomaga przełamywać stare, coraz mniej skuteczne schematy sprzedaży, które narażają tylko firmy na odrzucenie ze strony klientów - Jak dobrze sprzedać temat by zainteresował się nim dziennikarz?
Informacja prasowa to spam? Jak dziś kontaktować się z dziennikarzem.
Dlaczego nie warto pisać obszernych wiadomości?
Case study – rozpracowujemy informacje prasowe po kolei i na części
Jak znaleźć bezpośredni kontakt do konkretnej osoby w redakcji? -> narzędzia
Co zrobić, by temat był „sexy”?
Piotr Zieliński, Dziennikarz, wieloletni wydawca programu porannego „Dzień dobry TVN”. Doświadczenie zdobywał przy wielu produkcjach telewizji TVN. Był jednym z pomysłodawców i współautorów dwóch platform telewizyjnych: Onet.TV i TV.rp.pl. . Od 13 lat związany z branżowym miesięcznikiem „Press”, gdzie publikuje teksty z zakresu reklamy, marketingu i PR. - E-Commerce in 2019: Getting the basics right
Learn from my mistakes: on website performance, digital analytics, dynamic email marketing, personalisation, end-to-end data flow, display targeting and abandoned shopping cart program. In a case-by-case description together with my recommendations.
Tomas Panek, Doświadczenie zdobywał w branży mediów, lotniczej, podróżniczej, telekomunikacyjnej i FMCG. W swojej pracy skupia się na Digital Experience, marketingu i brandingu. Pracował dla Danone, Vodafone, w TV Seznam a obecnie Qatar Airways. - Storytelling w komunikacji wizualnej – czyli co zrobić, by obraz był wart tysiąc słów.
Jak przypisać obrazowi znaczenie i nadać sens w konkretnym otoczeniu i w danej społeczności. O tym, co zrobić, by odpowiednio dobrać formę do tego co chcemy przekazać, a także sprawić, by komunikaty zostały odpowiednio zrozumiane i jednoznacznie zinterpretowane przez grupę docelową.
Piotr Wróblewski, Lubi wychodzić poza narzucone ramy i bawić się formą, szukając przy tym inspiracji daleko poza światem internetów. Projektowanie traktuje jako sposób opowiadania historii i wie, że skuteczność całej kreacji zależy od tego, by historię tę opowiedzieć ciekawie. W branży działa od 13 lat. - Od dostawcy do doradcy. Social Selling – nowa rzeczywistość marketera i sprzedawcy.
Proces zakupowy uległ diametralnej zmianie. Social selling to szansa dla firm na większą sprzedaż, ale także ułatwienie dla klientów. Archetypiczny handlowiec przestaje być potrzebny i musi nabyć nowych kompetencji. Także tych związanych ściśle z marketingiem.
Czy sprzedawca B2B jest dzisiaj marketerem a marketer sprzedawcą? Na to pytanie odpowiem w czasie swojej prezentacji.
Grzegorz Miecznikowski, Social Media Geek pełną gębą. Specjalizuje się w komunikacji, optymalizacji sprzedaży i rozwoju biznesu. - Jaka jest przyszłość marek w social media/digitalu?
VR, AR, AI, 3D, 360…
Czy tak będzie wyglądać przyszłość marek w social media? Jak dynamika internetowego świata, rosnące potrzeby szczególnie pokolenia Z i trójpodział władzy Google, Facebooka i Amazona wpłyną na to medium? I czy na pewno wciąż będziemy chcieli czytać o markach?
Natalia Skrzypek, Związana z Dentsu Aegis Network Polska od ponad 7 lat. Członkini Grupy Roboczej IAB „E-sport i gaming”. W codziennej pracy łączy doświadczenie z pasją – jest heavy userem nowych mediów i dyplomowanym dziennikarzem o zainteresowaniach sportowych. - Digital Guerrilla Marketing Tips and Tricks.
Creative and cost-efficient ways to reach your target audience and promote your products.
What is Digital Guerrilla Marketing?
Guerrilla Marketing Tactics (Some examples with explanations)
Common Digital Guerrilla Marketing practices
How to set up Digital Guerrilla Marketing for my business?
Igor Gorbenko, Ekspert w wyszukiwaniu nowych i kreatywnych sposobów promocji. Doświadczony Digital Marketer z Ukrainy, który promuje produkty głównie w krajach anglojęzycznych. - Świat kontra algorytmy. Jak tworzyć treści na FB, IG, YT, by budować organiczne zasięgi.
Algorytmy decydują dziś o tym, co i jak oglądamy, czytamy i widzimy w mediach społecznościowych. Podczas wystąpienia dowiecie się, jak działają i na co zwracają uwagę algorytmy, co robić, by nasze treści miały lepsze zasięgi organiczne, jakie są najskuteczniejsze formaty treści i co tak naprawdę oczekują od twórców treści Facebook, Instagram i YouTube
Łukasz Głombicki, kreatywny, strateg, ekspert w dziedzinie nowych mediów, mediów społecznościowych i marketingu. W mediach pracuje od ponad 13 lat.
Więcej przeczytasz na stronie konferencji: indm.pl.