Firma twierdzi, że niektóre urządzenia iPhone 6s oraz iPhone 6s Plus mogą być dotknięte wadą związaną z jednym z komponentów powodującym awarię zasilania.
Apple ustaliło, że niektóre telefony Phone 6s i iPhone 6s Plus mogą się nie włączać z powodu awarii jednego z komponentów. Ten problem dotyczy tylko urządzeń z ograniczonego zakresu numerów seryjnych, które zostały wyprodukowane od października 2018 roku do sierpnia 2019 roku.
Jeśli Twój iPhone 6s lub 6s Plus ma problem związany z włączaniem, skorzystaj z narzędzia do sprawdzania numeru seryjnego na stronie programu wymiany/naprawy, aby sprawdzić, czy Twój iPhone 6s lub iPhone 6s Plus kwalifikuje się do bezpłatnej naprawy.
Niektóre iPhone’y 6s i 6s Plus mogą nagle odmówić włączenia z powodu awarii komponentu, dlatego warto wówczas skorzystać z bezpłatnego programu naprawczego, aby naprawić je za darmo. Firma nie poinformowała, które części są podatne na awarię – wiadomo jednak, że problem dotyczy tylko urządzeń wyprodukowanych między październikiem 2018 r. a sierpniem 2019 r. To zaraz po tym, jak Apple zaprzestało produkcji modelu w USA po ogłoszeniu iPhone’a XS i XR – firma kontynuowała sprzedaż modeli 6s tylko na wybranych rynkach, takich jak Indie.
Jeśli twój iPhone 6s jest stosunkowo nowy i po prostu któregoś dnia odmówił włączenia się, możesz sprawdzić jego numer seryjny na oficjalnej stronie programu i sprawdzić, czy kwalifikuje się do bezpłatnej naprawy.
Program wymiany ekranu w Apple Watchach Series 2 i 3 (8/2019)
Pamiętaj, że Apple „może ograniczyć lub ograniczyć naprawę do pierwotnego kraju lub regionu zakupu”, więc możesz mieć pecha, jeśli kupiłeś urządzenie za granicą. Jeśli Twój telefon kwalifikuje się do bezpłatnej naprawy i już zapłaciłeś za naprawę, możesz skontaktować się z Apple w celu uzyskania zwrotu pieniędzy. Program obejmie wszystkie telefony, których dotyczy problem, przez dwa lata od zakupu, więc prawdopodobnie będzie dostępny do 2021 roku.
źródło: Apple via Engadget