T‑Mobile wystartowało z kolejną odsłoną kampanii „Bez nonsensów”, tym razem skupiając się na dostępności i jakości oferowanej rozrywki – obejrzyj dwie linie marketingowe z udziałem Soni Bohosiewicz.
Kto z nas nie zna tego uczucia, kiedy siedząc wygodnie w fotelu i przerzucając kanały w telewizji w oczekiwaniu na ciekawy film, po dłuższej chwili orientuje się, że nie ma tam nic do obejrzenia? No właśnie… A to przecież nonsens! W najnowszej kampanii reklamowej T‑Mobile pokazuje, że najlepsze treści wideo mogą być dostępne na wyciągnięcie ręki i kiedy tylko mamy na to ochotę.
Wraz z rozszerzeniem oferty o platformę Amazon Prime Video, T‑Mobile wystartował z kolejną odsłoną kampanii „Bez nonsensów”. Tym razem operator skupia się na dostępności i jakości oferowanej rozrywki. W spotach, których główną bohaterką jest aktorka Sonia Bohosiewicz, T‑Mobile zwraca uwagę na nonsensy związane z korzystaniem z tradycyjnej telewizji, a w szczególności na brak interesujących treści przy mnogości dostępnych kanałów.
Operator mówi stanowcze „nie” takiej sytuacji i w swojej ofercie konwergentnej udostępnia klientom najlepsze treści wideo dostępne już po kilku kliknięciach na smartfonie lub pilocie dekodera.
Przeczytaj również:
Na kampanię składają się dwie linie marketingowe. Pierwsza z nich przedstawia ofertę składającą się z abonamentu komórkowego, światłowodu i rozrywki w postaci usług dodatkowych, takich jak Amazon Prime Video, IPLA i ELEVEN SPORTS. Druga promuje światłowód i dostęp do platformy Netflix w pakiecie za jedyne 69 zł/mies.
W ramach najnowszej kampanii reklamowej do każdej z linii marketingowych zostały przygotowane 45- i 30-sekundowe spoty z udziałem Soni Bohosiewicz.
Kampanię wspierają również 15-sekundowe spoty produktowe promujące pakiet rozrywki T‑Mobile, który oglądać można na panoramicznym ekranie Samsunga Galaxy A70 dostępnego za 1 zł.
Z najnowszą odsłoną kampanii „Bez nonsensów” będzie można zapoznać się w telewizji, kinie i internecie (w tym w mediach społecznościowych), na nośnikach reklamy zewnętrznej, a także na materiałach POS.
Kampanię przygotował Departament Zarządzania Marką T‑Mobile wraz z agencją DDB Warszawa. Za działania reklamowe w internecie odpowiada agencja VMLY&R. Materiały BTL opracowała agencja ARC Worldwide Polska (Grupa Publicis), a planowaniem i zakupem mediów zajął się dom mediowy Mindshare.
Zobacz również:
T-Mobile startuje z ogólnopolską kampanią reklamową „Bez nonsensów”
źródło: informacja prasowa