Bolt akceptuje już płatności mobilne Apple Pay, które teraz dostępne są w aplikacji mobilnej przewoźnika dla użytkowników iPhone’ów.
Apple Pay to technologia płatności zbliżeniowej na urządzeniach takich jak iPhone czy Apple Watch. Dzięki niej w prosty sposób chronisz swoją kartę płatniczą. Zabezpieczenia takie jak FaceID lub TouchID gwarantują Twoim transakcjom pełne bezpieczeństwo.
Oto, czego potrzebujesz, aby móc korzystać z Apple Pay w aplikacji Bolt:
- kompatybilny iPhone (iPhone 6/6 Plus lub nowszy),
- bank obsługujący Apple Pay,
- Apple Pay w telefonie,
- i oczywiście aplikację Bolt!
Funkcja Apple Pay jest obsługiwana przez większość głównych operatorów kart kredytowych i debetowych takich jak Visa, MasterCard i American Express. Upewnij się, że Twój bank obsługuje Apple Pay.
Banki i instytucje finansowe w Polsce, które obsługują Apple Pay to: Alior Bank, Bank Millennium, Bank Pekao, Bank Zachodni WBK, BNP Paribas, Credit Agricole, Getin Bank, ING Bank Śląski, mBank, Monese, Nest Bank, PKO Bank Polski, Raiffeisen Polbank, Revolut.
Przeczytaj także: Taxify zmienia od dziś logo i nazwę na Bolt
Jak zapłacić za przejazd w Bolcie za pomocą iPhone’a?
To proste! Wystarczy, że:
- Dodasz Apple Pay jako metodę płatności w profilu Bolta klikając w a następnie wybierzesz zakładkę Płatności.
- Wpiszesz adres docelowy.
- Upewnisz się, że metoda płatności jest ustawiona na Apple Pay.
- Zamówisz przejazd w dowolnej kategorii.
- Potwierdzisz transakcję za pomocą FaceID lub TouchID (w zależności od modelu iPhone’a i/lub sposobu zarządzania bezpieczeństwem w telefonie).
Odbierz kupon na 10 zł do wykorzystania podczas pierwszego przejazdu Bolt (Taxify) w całej Polsce!
Wejdź do aplikacji i z Menu wybierz zakładkę Promocje. W polu Kod promocyjny wpisz FCJLE a otrzymasz 10 zł na pierwszy przejazd.
Aplikacja Bolt (Taxify) dostępna jest za darmo na urządzenia z systemami iOS i Android:
źródło: informacja prasowa