Play Homebox TV – nowa oferta łączona sieci Play w skrócie

Sprawdź, ile kosztuje i co wchodzi w pakiet nowej oferty sieci Play Homebox TV – smartfon, internet i telewizja w cenie abonamentu.

Play Homebox TV

W zeszłym tygodniu Play wystartowało z nową kampanią promującą nową ofertę pakietu usług łączonych Play Homebox TV, która jest rozszerzoną wersją dostępnej już od jakiegoś czasu oferty PLAY HOMEBOX.

Nowy pakiet usług PLAY HOMEBOX TV, składa się z:

  • telefonu – z nielimitowanymi rozmowami, SMS-ami, MMS-ami i internetem (aż 40 GB w pełnej prędkości) oraz dostępem do serwisu Tidal na 6 miesięcy za darmo,
  • internetu – dodatkowa karta SIM do wykorzystania tam, gdzie chcesz z internetem bez limitu GB (150 GB w pełnej prędkości),
  • telewizji – pakiet kanałów Play NOW TV z dekoderem TV BOX – domowym centrum rozrywki z dostępem do filmów, seriali i programów na żądanie, a także tradycyjnych kanałów telewizyjnych. Urządzenie działające pod kontrolą systemu Android TV pozwala korzystać z dodatkowych aplikacji m.in. Netflix, HBO GO, YouTube, Ipla, Player, TVP VOD

Dodatkowo wybierając HOMEBOX TV można wybrać jeden z dwóch prezentów na cały okres umowy: dodatkowy pakiet 50 GB w pełnej prędkości na karcie do internetu lub jeden z pakietów telewizyjnych: HBO GO, SPORT z Eleven Sports, KIDS z kanałami dla dzieci lub EXTRA z kanałami rozrywkowymi.


Decydując się na ofertę DUET lub RODZINA można otrzymać 500 zł rabatu na zakup wybranego smartfona takiego, jak między innymi Samsung Galaxy Note10 czy Xiaomi Mi 9T!

PLAY HOMEBOX TV w opcji Solo kosztuje 100 zł miesięcznie, w Duecie 75 zł na osobę, a w Rodzinie – 60 zł osobę. Oto pełny zakres oferty:

Oferta i cennik usługi HOMEBOX TV

Oferta i cennik usługi HOMEBOX TV

Nowej ofercie towarzyszy kampania reklamowa, której twarzami są Kuba Wojewódzki oraz Magdalena Cielecka. Poniżej możesz obejrzeć spot reklamowy:

Więcej o nowej ofercie przeczytasz na oficjalnej stronie internetowej operatora.

źródło: informacja prasowa

Obserwuj

Łukasz Majchrzyk

redaktor mobiRANK.pl
Od 2005 roku zajmuję się komunikacją internetową i e-marketingiem, jestem pasjonatem urządzeń mobilnych oraz nowych technologii – i nie waham się ich używać.
Łukasz Majchrzyk
Obserwuj