Jabra prezentuje nowe słuchawki douszne Elite 75t, które dzięki innowacyjnemu myśleniu marki oraz w wyniku zaawansowanych prac inżynieryjnych, dysponują wydajniejszą baterią oraz brzmią lepiej, a całość zamknięta jest w mniejszej obudowie.
Jabra wykorzystała swoje 150-letnie doświadczenie w dziedzinie inżynierii dźwięku, aby zminiaturyzować Elite 75t i zapewnić lepsze, wygodniejsze dopasowanie niż oferował ich poprzednik – Elite 65t.
Jednocześnie żywotność baterii została wydłużona do 28 godzin, a podczas korzystania z multimediów i w trakcie prowadzenia rozmów użytkownik może cieszyć się czystym dźwiękiem najwyższej jakości. W ten sposób Jabra po raz kolejny zaznacza swoją obecność na rynku urządzeń true wireless (TW) i otwiera się na naprawdę szeroką publiczność.
Mniejszy rozmiar produktu przy jednoczesnym przedłużeniu żywotności baterii oraz dalsza poprawa doświadczeń TW stanowiły poważne wyzwanie dla inżynierów. Po raz pierwszy Jabra zachęca, abyś spojrzał „pod pokrywę” obudowy i przekonał się o pomysłowości rozwiązań, które trafiają do wiodących produktów marki.
Inżynieria dźwięku przyszłości
Jabra jest jedną z pierwszych firm na świecie, która korzysta z nowego mikroukładu Bluetooth o niskiej mocy. To dzięki temu Jabra może zmniejszyć rozmiar baterii, jednocześnie wydłużając jej żywotność.
Jabra skorzystała również z zastrzeżonej technologii łączności swojej siostrzanej firmy GN Hearing i zoptymalizowała umiejscowienie anteny, aby słuchawki douszne były tak kompaktowe, jak to możliwe, jednocześnie zapewniając, że działają one w każdych warunkach i zapewniają stabilność połączeń.
Przy projektowaniu Elite 75t Jabra wykorzystała tysiące pomiarów ucha i skanów. Znaczne wysiłki badawcze zostały włożone w podniesienie komfortu i ogólnego dopasowania poprzez poprawę ułożenia wkładki dousznej w uchu wewnętrznym, włączając w to kąt i długość „wieży” głośnika.
Jakość dźwięku – równie dobra w przypadku połączeń, jak i muzyki
Elite 75t ma cztery chronione przed wiatrem mikrofony dla połączeń (dwa w każdej słuchawce), które wykrywają i odfiltrowują niechciany hałas z rozmów zapewniając, że czysty sygnał głosowy przesyłany jest drugiej osobie na linii w każdej sytuacji, bez względu na to, jak głośne jest otoczenie. To rozwiązanie opiera się na udanym projekcie głosowym Elite 65t i zawiera najnowsze algorytmy cyfrowego przetwarzania dźwięku Jabra.
Tymczasem, w przypadku Elite 75t, doświadczaną przez użytkownika doskonałą jakość dźwięku zapewnia towarzysząca produktowi aplikacja Sound +, która pozwala dostosować głośność własnego głosu, jak i głosu rozmówcy w głośniku zestawu słuchawkowego podczas rozmowy za pomocą specjalnego korektora. Wspomniany korektor pozwala dokonać personalizacji dźwięku zarówno dla połączeń, jak i muzyki, co jest unikalną funkcją na rynku.
Zaawansowana użyteczność i konstrukcja produktu
Jednym z głównych priorytetów dla Jabra było zachowanie tych samych niezawodnych fizycznych przycisków – znanych i lubianych przez użytkowników korzystających z poprzednich produktów TW. Jednak bardziej kompaktowy rozmiar słuchawki dousznej oznaczał dla projektantów mniej przestrzeni do „zagospodarowania”. Aby zachować łatwość obsługi Jabra ograniczyła liczbę przycisków nie eliminując przy tym żadnej z funkcji dostępnych w Elite 65t.
Aby jeszcze bardziej zwiększyć komfort użytkowania Jabra przeniosła przycisk „zwiększania głośności” do prawej słuchawki i „zmniejszania głośności” do lewej. Okazało się to prostym rozwiązaniem, które w praktyce jest bardzo intuicyjne.
Celem Jabra podczas projektowania Elite 75t była jego ewolucja w stosunku do modelu Elite 65t rozumiana jako połączenie pełnego komfortu i dopasowania z niezwykle kompaktowymi rozwiązaniami, niewielkimi rozmiarami i doskonałym wyprofilowaniem. Ponadto nowa konstrukcja została wyposażona w ulepszoną koncepcję etui ładującego, które jest jednym z najmniejszych na rynku.
Lepszy Bluetooth
Podobnie jak w przypadku Jabra Elite 65t, Elite 75t korzysta z Bluetooth® 5.0, który zapewnia większą prędkość i zasięg. Bluetooth 5.0 umożliwia również niższe zużycie energii, a więc dłuższą żywotność produktu po jednym pełnym naładowaniu.
Dążenie do tworzenia innowacyjnych rozwiązań poparte wiedzą i doświadczeniem Jabra pozwalają marce umacniać swoją pozycję na rynku rozwiązań dźwiękowych TW.
Produkt trafi do sprzedaży w Polsce w okolicach grudnia br.
Przeczytaj także:
AirPodsy stanowiły 60% sprzedaży słuchawek bezprzewodowych w 4 kw. ub.r.
źródło: informacja prasowa