UPCeusz promuje nowe pakiety usług od UPC Polska

Operator kablowy UPC Polska wystartował z nową kampanią reklamową promującą nowe pakiety usług – bohaterem kampanii jest maskotka o imieniu UPCeusz!

Nowe pakiety i kampania UPC Polska (wrzesień 2019)

UPCeusz to brand hero nowej kampanii UPC Polska, który symbolizuje markę oraz nowe pakiety usług od UPC. UPC stworzyło bohatera, który nie tylko w pełni ma uosabiać wartości marki UPC, ale wzmacniać jej tożsamość, budując bardziej osobistą i emocjonalną więź z konsumentami.

Jak czytamy w komunikacie: Jego róg świeci, dostarczając silne, najwyższej jakości Wi-Fi, skrzydełka oznaczają mobilność i szybkość, a długi ogon to symbol troski o Klienta i niezawodności. Zgodnie z obietnicą marki, UPC dzięki swoim usługom sprawia, że codzienne chwile są jeszcze bardziej kolorowe i pełne radości. UPCeusz doskonale się w tę misję wpisuje.

Najnowsza kampania UPC Polska z UPCeuszem w roli głównej wystartowała 2 września br. wraz z prowadzeniem do oferty sieci nowych pakietów usług, dopasowanych do potrzeb i stylu życia różnych grup klientów. Pięć pakietów do wyboru ma dać klientom jeszcze korzystniejszą ofertę internetu światłowodowego i najlepiej zintegrowanej telewizyjnej rozrywki. Ofertę uzupełniają niedawno wprowadzone usługi komórkowe.


Może Cię zainteresować także:

Internet stacjonarny do domu – ranking operatorów

Obejrzyj najnowszy spot reklamowy UPC promujący przez nowego brand hero (UPCeusza) nowe pakiety:

5 nowych pakietów w UPC dla każdego

Nazwy pakietów to: INTERNETOWI, SUPER-INTERNETOWI, TELEWIZYJNO-INTERNETOWI, ROZRYWKOWI oraz MULTI-ROZRYWKOWI. Łączą one w sobie różne usługi dzięki czemu każdy może znaleźć coś dla siebie – aktywni millenialsi, którzy żyją online i nie rozstają się ze swoim smartfonem, fani dobrych filmów i seriali, którzy chcą mieć do nich dostęp zawsze i wszędzie, a także osoby, które uwielbiają spędzać wieczory przed telewizorem i cenią sobie bogaty wybór programów.

Oferty Internetu i TV w UPC

Oto opis 5 nowych pakietów w UPC Polska:

  1. INTERNETOWI – to oferta adresowana do osób, dla których internet to podstawa. Nie rozstają się ze swoim smartfonem, grają online. W pakiecie za 59,99 zł otrzymamy superszybki, stabilny internet do 500 Mb/s oraz Smart Wi-Fi, który pozwala na bycie online na kilku urządzeniach jednocześnie. W cenie pakietu, na dobry start, otrzymamy również dostęp do 34 kanałów telewizyjnych.
  2. SUPER-INTERNETOWI – jeśli jesteś osobą, dla której czas ma ogromne znaczenie, żyjesz szybko, z internetu korzystasz na wielu urządzeniach i śledzisz nowinki technologiczne, to oferta właśnie dla Ciebie. W pakiecie za 79,99 zł (59,99 zł przez pierwsze trzy miesiące) możesz cieszyć się gigabitowym internetem. Dodatkowo otrzymasz stabilne, a jednocześnie bardzo silne giga Smart Wi-Fi oraz możliwość oglądania do 34 kanałów telewizyjnych.
  3. TELEWIZYJNO-INTERNETOWI – to oferta stworzona dla osób, które chcą mieć bogaty wybór programów telewizyjnych oraz wydajne łącze internetowe działające niezawodnie w całym domu. Za 79,99 zł otrzymamy bogaty pakiet telewizyjny z najwyższą jakością obrazu i dźwięku, który zapewnia dostęp do 165 kanałów. Do tego, dekoder Horizon i usługę Horizon Go, która pozwala na dostęp do kanałów w domu i poza nim oraz Replay TV, dzięki któremu ulubione programy telewizyjne będą dostępne nawet do 7 dni wstecz. Oferta obejmuje również internet do 300 Mb/s oraz Wi-Fi w całym domu.
UPCeusz – brand hero UPC Polska

UPCeusz – brand hero UPC Polska

  1. ROZRYWKOWI – to oferta dla aktywnych, którzy z internetu korzystają na wielu urządzeniach, a dostęp do telewizyjnej rozrywki  pozwala na dopasowanie jej do szybkiego trybu życia. W cenie 99,99 zł, zapewnia ona internet do 500 Mb/s i Smart Wi-Fi na kilku urządzeniach. Oprócz tego, otrzymamy najbogatszy pakiet telewizyjny obejmujący do 165 kanałów, dekoder Horizon i możliwość korzystania z nowoczesnej telewizji (Horizon Go oraz Replay TV) oraz nagrywarkę PVR.
  2. MULTI-ROZRYWKOWI – to oferta skierowana do osób, które kochają rozrywkę na najwyższym poziomie, a jednocześnie żyją szybko i aktywnie. W pakiecie za 119,99 zł (99,99 zł przez pierwsze trzy miesiące) otrzymamy internet do 1 Gb/s  oraz giga Smart Wi-Fi, który zapewni nam nieograniczony dostęp do rozrywki na wielu urządzeniach równocześnie. MULTI-ROZRYWKOWI to również najbogatszy pakiet telewizyjny zapewniający do 165 kanałów, możliwość korzystania z nowoczesnej telewizji (Horizon Go, Replay TV, nagrywarka) oraz pakiet Premium HBO, który daje nam dostęp do najlepszych hollywoodzkich produkcji, nagradzanych seriali, koncertów oraz programów rozrywkowych.
Nowe pakiety UPC Polska (wrzesień 2019)

Nowe pakiety usług w UPC Polska (wrzesień 2019)

Dodatkowe usługi Premium

Dla najbardziej wymagających fanów kinowych hitów oraz największych sportowych emocji, UPC przygotowało także dodatkowe pakiety w bardzo atrakcyjnych cenach. Pakiet Polsat Sport Premium i Eleven Sports – nie lada gratka dla fanów sportowych rozrywek, możliwy jest do dokupienia już za 19,99 zł. Za tę samą cenę miłośnicy kina i serial otrzymają pakiet HBO.

Elastyczne usługi komórkowe

Wśród nowych ofert UPC Polska znajdziemy również niedawno wprowadzone przez firmę usługi komórkowe. Jest w czym wybierać, bo UPC przygotowało aż 5 pakietów. JUNIOR w cenie 9,99 zł to 100 minut rozmów, 100 sms/mms oraz 1 GB internetu LTE. Z kolei pakiety SMART, COMFORT, SUPER i VIP zapewniają rozmowy, SMS-y i MMS-y bez limitu. Dodatkowo, w pakiecie SMART za 29,99 zł otrzymamy 5 GB internetu LTE.

W pakiecie COMFORT za 39,99 zł – 10 GB internetu LTE, zaś SUPER w cenie 49,99 zł – 15 GB internetu LTE z pełną prędkością, a potem bez limitu z prędkością do 1 Mb/s. Najbardziej rozbudowany pakiet to VIP za 59,99 zł, który obejmuje 20 GB internetu LTE z pełną prędkością, a potem bez limitu z prędkością do 1 Mb/s. Każda oferta (poza pakietem JUNIOR) zawiera również dodatkowy pakiet danych komórkowych do wykorzystania na terenie całej Unii Europejskiej.

Zobacz również:

UPC udostępniło aplikację Horizon GO na Apple TV

źródło: informacja prasowa

Obserwuj

Łukasz Majchrzyk

redaktor mobiRANK.pl
Od 2005 roku zajmuję się komunikacją internetową i e-marketingiem, jestem pasjonatem urządzeń mobilnych oraz nowych technologii – i nie waham się ich używać.
Łukasz Majchrzyk
Obserwuj