Apple wydało aktualizację oprogramowania sprzętowego w wersji 6.7.8 dla swoich słuchawek bezprzewodowych AirPods – sprawdź, krok po kroku jak je zaktualizować?
Posiadacze dousznych słuchawek bezprzewodowych AirPods pierwszej i drugiej generacji mogą zaktualizować oprogramowanie sprzętowe do wersji 6.7.8. Ostatnia aktualna wersja firmware’u miała numer 6.3.2.
Apple nie podało oficjalnej listy zmian, jakie niesie za sobą ta wersja oprogramowania, ale z doniesień użytkowników wynika, że uaktualnienie poprawia między innymi:
- szybkość ładowania słuchawek przy niskim poziomie naładowania baterii – to akurat potwierdzam, sam zauważyłem zdecydowaną poprawę,
- szybkość przełączania się słuchawek między urządzeniami,
- stabilność i błędy związane z rozłączeniem się słuchawek.
Po przejściu do sekcji Ustawienia → Bluetooth → AirPods nie pojawiły się jednak żadne nowe ustawienia i opcje. Można podejrzeć tam m.in. numer seryjny i wersję urządzenia, wersję zainstalowanego oprogramowania sprzętowego.
Jak zaktualizować oprogramowanie sprzętowe słuchawek AirPods?
Na iPhonie z systemem iOS 12 lub nowszym balezy wybrać Ustawienia → Ogólne → To urządzenie → AirPods. Opcja pojawia się pod EID, gdy otworzymy pokrywę etui AirPodsów z umieszczonymi w nim słuchawkami. Można wtedy sprawdzić wersję oprogramowania. Jeżeli wersja oprogramowania sprzętowego AirPodsów jest niższa niż 6.7.8, wykonaj poniższe kroki.
Aby zaktualizować słuchawki do wersji oprogramowania sprzętowego 6.7.8, podłącz słuchawki do ładowarki i pamiętaj, aby były sparowane z iPhone’em, który podłączony jest do sieci Wi-Fi. Następnie należy zamknąć pokrywę etui i poczekać, aż oprogramowanie automatycznie się zaktualizuje (etui musi być naładowane powyżej 50% lub podłączone do ładowarki). Nie powinno to potrwać dłużej nić minutę.
Możliwe, że oprogramowanie Twoich słuchawek zaktualizowało się już automatycznie.
Dalej się nie wyświetla zresetowałem i telefon i słuchawki
Zdalnie ciężko mi to zweryfikować. Jeśli masz zainsalowany najnowszy sytem iOS na iPhonie i nadal powyższe nie działa, proponuję skontaktować się z supportem Apple lub pojsc do serwisu iSpot?
1. Spróbuj uruchomić ponownie iPhone’a.
2. Podłącz słuchawki do ładowarki (niech będą włożone do etui).
3. Połącz słuchawki z iPhone’em.
4. Przejdź do Ustawienia → Ogólne → To urządzenie → AirPods (pozycja widoczna jest gdzieś w połowie listy – należy zeskrolować w dół).
5. Jeśli pozycja nie jest widoczna, otwórz i zamknij wieko etui w pobliżu iPhone’a.
Jeśli powyższe nie zadziała proponuję w ustawieniach Bluetooth zapomnieć to urządzenie i sparować raz jeszcze.
a czy sluchawki sa w etui ladujacym i polaczone przez bluetooth z iphonem?
Tak są połączone
Co mam zrobić nie widzę tej zakładki AirPods w to urządzenie
Ap kupione w iSpot