W Kanadzie Apple umieściło dwa nowe billboardy promujące ochronę prywatności, w tym jeden niedaleko budynku firmy Google – przypadek?
Podczas tegorocznych targów CES w styczniu tego roku, Apple rozpoczęło nową kampanię marketingową koncentrując się na promowaniu prywatności swoich urządzeń. Zamieszczono wówczas reklamę z hasłem „Co dzieje się na Twoim iPhonie, pozostaje na Twoim iPhone’a” w pobliżu miejsca konferencji.
Kontynuując ten trend, Apple umieściło w Kanadzie jeszcze dwa billboardy o prywatności. Billboard umieszczony na King Street brzmi „Privacy is King”, podczas gdy drugi na Sidewalk Toronto HQ brzmi: „We’re in the business of staying out of your business”
W ostatnim czasie firma opublikowała również wiele reklam dotyczących prywatności. Dodano także szereg funkcji związanych z ochroną prywatności w systemie iOS 13, takich jak Sign In with Apple.
Google, też polemizuje z Apple’am ale w innym obszarze – gigant wyszukiwania opublikował wiele zdjęć naśmiewając się z wydajności aparatu iPhone’a w porównaniu z telefonami Pixel.
Apple znalazło najlepszy obszar do polemizowania z Google’em i producentami smartfonów z systemem Android, ponieważ poziom bezpieczeństwa i prywatności oferowany przez iPhone’a jest po prostu nieporównywalnie lepszy od innych smartfonów.