mPay oferuje teraz aż 2 tys. pozycji z gamy produktów cyfrowych, usługę finansową w postaci mVoucher, ponadto uruchomiono sprzedaż biletów 200 polskich i zagranicznych przewoźników autokarowych, aplikacja otrzymała też nowy wygląd.
mPay zamierza intensywnie rozwijać się w segmencie treści i usług cyfrowych. Od lipca br., jako jedyna aplikacja do płatności mobilnych w Polsce, mPay będzie oferować ok. 2 tys. nowych produktów, takich jak kody do gier i serwisów streamingowych czy klucze aktywacyjne do systemów operacyjnych i oprogramowania użytkowego.
Podobnie jak w przypadku wszystkich innych usług mPay, dostawa cyfrowego kontentu będzie odbywała się natychmiastowo, bezpośrednio po dokonaniu płatności. Klienci będą mogli dokonywać zakupów zarówno w aplikacji mobilnej mPay, jak i za pośrednictwem internetowej platformy www.sklep.mpay.pl.
– Wkraczamy na bardzo dynamicznie rozwijający się rynek treści i usług cyfrowych, którego wartość na świecie może osiągnąć w tym roku kwotę nawet ok. 519 miliardów dolarów – mówi Krzysztof Hejduk, prezes zarządu mPay. – Istotną rolę na tym polu odgrywają zakupy dokonywane z użyciem telefonów komórkowych. Konsumenci coraz chętniej sięgają po produkty w dystrybucji cyfrowej. Funkcja zakupu biletów na przejazdy autokarowe, którą dodajemy do systemu to również kierunek, którego oczekują klienci. Ich zakup w mPay pozwala zaoszczędzić czas i jest po prostu wygodny – dodaje Krzysztof Hejduk.
Spółka wprowadza także mVoucher mPay – unikatową nową usługę finansową, działającą na zasadzie bonów różnego przeznaczenia (multi-purpose vouchers, MPV). Dla użytkowników mPay oznacza to możliwość korzystania z ofert promocyjnych i otrzymywania bonusowych środków, które mogą zostać przeznaczone na usługi i produkty dostępne w ramach systemu. W pierwszej kolejności do aplikacji trafią mVouchery o wartości 50, 100 i 150 zł. Ich zakup zapewni dodatkowe korzyści wynikające z bieżących promocji. Z mVoucherów mPay będzie można korzystać w taki sam sposób, jak z innych metod płatności w mPay, czyli elektronicznej portmonetki i kart płatniczych.
mPay wygrał przetarg na obsługę płatności za parkowanie w Warszawie
System płatności mobilnych mPay zwiększa ponadto liczbę usług, z których mogą korzystać użytkownicy aplikacji. Nowością jest współpraca z Polonusem – jednym z największych przewoźników autokarowych w Polsce. mPay został w pełni zintegrowany z należącą do Polonusa platformą sprzedażową DworzecOnline.pl. Skupia ona bilety 200 przewoźników, których autokary docierają do kilku tysięcy miejscowości w kraju i za granicą. W mPay można od teraz kupować wszystkie dostępne w ramach platformy bilety, a same transakcje realizować z wielodniowym wyprzedzeniem lub tuż przed planowaną podrożą.
mPay finalizuje też prace nad nową odsłoną aplikacji, która umożliwi szybsze i bardziej intuicyjne realizowanie transakcji. Całkowitej zmianie ulegnie wygląd interfejsu, co wpłynie na większą przejrzystość i łatwiejszy dostęp do najważniejszych funkcji systemu. Użytkownicy mPay będą mogli m.in. znacznie szybciej okazywać zakupione bilety do kontroli. Aby to zrobić, wystarczy wykonać prosty gest w postaci przesunięcia w lewą stronę ekranu startowego aplikacji. Nawigację ułatwią ponadto widoczne na każdym ekranie menu dolne i slider, na którym wyświetlane są informacje o ofertach specjalnych i wszystkich aktywnych transakcjach. Nowa wersja mPay będzie wdrażana etapami w ciągu najbliższych tygodni.
– Wprowadzając nową wersję mPay odpowiadamy na potrzeby naszych użytkowników oraz aktualne trendy w zakresie projektowania aplikacji – mówi Jarosław Brodziak, dyrektor ds. IT w mPay SA – System będzie bardziej intuicyjny i harmonijny pod względem designu, a realizowane za jego pomocą transakcje prostsze i jeszcze szybsze. Zmiany w architekturze systemu pozwolą nam ponadto na znacznie szybsze wdrażanie kolejnych usług i funkcji – dodaje Brodziak.
źródło: informacja prasowa