Niespełna miesiąc od ostatniej aktualizacji, baza Open PageRank od DomCop została zaktualizowana 20 maja br. – sprawdź aktualną wartość swojej strony.
Niezależny wskaźnik wartości stron internetowych Open PageRank (OPR) jest obecnie jedną z najbardziej sensownych alternatyw określających renomę stron WWW. OPR został wprowadzony dwa lata temu i wykorzystuje do określania rankingu stron dane Open Source udostępnianych przez Common Crawl i Common Search.
W opisie działania OPR czytamy, że wskaźnik będzie aktualizowany przynajmniej 2 razy w roku albo co kwartał, tymczasem niespełna miesiąc po ostatnim update’cie baza została uaktualniona 20 maja 2019 r.
Wskaźniki znacznie różnią się od tych prezentowanych miesiąc temu, dlatego warto zweryfikować interesujące Cię serwisy i zobaczyć jak prezentują się w 10-stopniowej skali otwartego Page Ranku.
Jak sprawdzić aktualny Page Rank dowolnej strony internetowej?
W dalszym ciągu można sprawdzić jednocześnie wartości OPR dla maksymalnie 1000 witryn internetowych. W tym celu należy wkleić lub wpisać nazwy domen na stronie głównej serwisu OPR (każda domena musi być oddzielona przecinkiem, średnikiem lub enterem – w nowej linii).
Następnie należy kliknąć na przycisk „Get Page Ranks” i gotowe! Wygenerowane dane możesz skopiować lub wyeksportować do pliku CSV, PDF lub wydrukować na drukarce.Poniżej możesz sprawdzić przykładowe wartoście Page Rank dla wybranych domen (stan na 20 maja 2019 r.):
źródło: Open Page Rank
Tak znam. Nieistnieje takowy. Nie ma możliwości określić jednym wskaźnikiem wartości strony. Po prostu nie ma i tyle.
A potem trzeba klientom tłumaczyć, że to nie jest prawda. Akurat ten wskaźnik OPR jest bezwartościowy. Poza tym określenie „jedyną sensowną” to manipulacja i wprowadzanie w błąd czytelników, którzy nie mają pojęcia o SEO czy o wskaźnikach.
Paweł nic nie jest idealne… Ta wartość jest oczywiście poglądowa. Znasz inny, lepszy i niezależny wskaźnik określający PR stron?
+ zmieniłem w treści, bo określenie „jedyną..” nie jest dobre – dzieki!
np. do określenia wartości strony, wykorzystywany głównie w działaniach SEO
Do czego ten wskaźnik jest przydatny?