Minione lata dobrze sprawdzają się dziś w promocji produktów i usług

Lubimy lata 80. i 90., ale czy moda i ikony tych czasów przeżywają teraz swój renesans? Wygląda na to, że producenci zaczęli dzisiaj czerpać inspirację z tych czasów.

Big Star - kolekcja lato 2019 (lata 90.)

Każda dekada ma swój urok, a lata dziewięćdziesiąte obfitowały w wyjątkową estetykę, szczególnie dla tych którzy dorastali w tych czasach. Marketerzy, producenci i właściciele rozmaitych usług doskonale zdają sobie sprawę z tego jak działa sentyment do minionych czasów i potrafią wykorzystać to w promowaniu swoich produktów.

Znana polska marka odzieżowa Big Star jest dla wielu osób ikoną jeansów z lat 90. – teraz producent ponownie sięga do tej estetyki i uruchamia nową linię ubrań promowaną w stylu lat dziewięćdziesiątych.

W wideo reklamowym nowej kolekcji Big Stara zdjęcia wykonano oryginalną kamerą analogową, a efekt przypomina rodzinne nagrania z kaset VHS. Muzyka została dostosowana do czasów, styl i uroda modeli przypomina nam siebie samych z lat młodości! Białe koszulki i skarpety, dżinsy ponad paskiem i czarne mokasyny, w pewnym momencie stały się szczytem obciachu – teraz ponownie wracają do łask.

Przeczytaj również: Stronę filmu „Captain Marvel” przygotowano w stylu lat 90.

Całość dzieje się w otoczeniu samochodów kempingowych, którymi wielu jeździło w wakacyjne podróże! Aż łezka się kręci w oku!

Kampania letniej kolekcji marki Big Star (2019)Kampania letniej kolekcji marki Big Star (2019)

Zobacz, spot promujący nową kolekcję Big STara rodem z lat 90.:

Coca-Cola także nawiązuje do pięknych czasów uruchamiając kampanię „First Love” promującą powrót napoju New Coke sprzed 30 lat! Choć

Produkt Coca-Coli pojawił się w 1985 roku w Stanach Zjednoczonych i zawierał więcej słodyczy niż tradycyjna Cola. Amerykanie nie polubili New Coke, dlatego marka zdecydowała się na wycofanie go ze sprzedaży już po 79 dniach.

Kampania została stworzona we współpracy z twórcami serialu „Stranger Things” Netflixa, który powraca z trzecim sezonem już na początku lipca. W najnowszym spocie możemy zobaczyć bohaterów z Hawkins, którzy rozkoszują się smakiem New Coke. Reklamę wyreżyserowali twórcy „Stranger Things”, czyli bracia Duffer.

Inne duże marki również wykorzystują ikony minionych lat i przy okazji premiery serialu wydają limitowane edycje. Między innymi LEGO stworzyło zestaw klocków inspirowanych produkcją Netfliksa.

W sklepach H&M również od 23 maja 2019 roku pojawiła się nowa kolekcja ze strojami, które noszą bohaterowie z serialu! oto oficjalny spot:

źródła: Nowy Marketing, F5