Otwarcie największego w Polsce Mi Store w Galerii Młociny

W czwartek 23 maja 2019 r. Xiaomi otworzy kolejny autoryzowany Mi Store – będzie to największy salon marki w Polsce i jeden z największych w Europie.

Galeria Młociny

Sklep o powierzchni 170 m² znajduje się w Galerii Młociny w Warszawie. Z okazji otwarcia 8. salonu sprzedaży producent przygotował dla klientów 4 300 produktów w specjalnych cenach, a pierwsze 200 osób otrzyma koszulkę Xiaomi.

Mi Store w Galerii Młociny jest już ósmym salonem Xiaomi w Polsce. Jest to jeden z największych punktów w Europie. Zgodnie z trendem jaki Xiaomi zapoczątkowało na tym kontynencie mamy
w planach otwieranie kolejnych lokalizacji. Sklepy stacjonarne są doskonałym miejscem do tego, by zobaczyć nasze produkty i je przetestować. W Polsce mamy bardzo dużo fanów, którzy teraz będą mieli jeszcze więcej okazji by zapoznać się z naszym portfolio – powiedział Tony Chen, General Manager na region CEE & Nordic & Baltic.

W asortymencie drugiego salonu Xiaomi w Warszawie znaleźć można nie tylko smartfony, ale również urządzenia ekosystemowe i IoT. W specjalnej strefie inteligentnego domu, klienci mogą zapoznać się z urządzeniami smart home i sprawdzić ich funkcjonalności.


Salon o powierzchni 170 metrów kwadratowych znajduje się na parterze Galerii Młociny. Jest to już ósmy autoryzowany Mi Store w Polsce, a drugi w stolicy. Pozostałe lokalizacje to: Kraków (Centrum Handlowe Serenada oraz Galeria Krakowska), Warszawa (Centrum Handlowe Arkadia), Wrocław (Pasaż Grunwaldzki), Poznań (Centrum Posnania), Katowice (Galeria Katowicka), Gdynia (Centrum Riviera).  W najbliższych miesiącach planowane jest otwarcie kolejnych.

Mi 9 SE od Xiaomi dostępny jest już w Polsce w cenie od 1499 zł

W dniu otwarcia na przybyłych czekać będzie mnóstwo atrakcji. Xiaomi przygotowało również 4300 produktów w specjalnych cenach¹:

  • 50 sztuk Mi Electric Scooter Black w cenie 1599 zł
  • 1000 sztuk Mi Band 3 w cenie 99 zł
  • 500 sztuk Powerbank 2c 20 000 mAh w cenie 79 zł
  • 100 sztuk Amazfit Bip (warianty biały, zielony, czerwony) w cenie 199 zł
  • 200 sztuk Mi LED Smart Bulb w cenie 69 zł
  • 500 sztuk Mi Earphones (warianty czarny, srebrny, niebieski) w cenie 19 zł
  • 100 sztuk Mi Power Strip w cenie 39 zł
  • 50 sztuk MiJia 4K Action Camera w cenie 399 zł
  • 1000 sztuk Powerbank 2s 10 000 mAh w cenie 49 zł
  • 100 sztuk Mi Smart Sensor Set w cenie 249 zł
  • 100 sztuk MiJia Sonic Electric Toothbrush w cenie 99 zł
  • 100 sztuk Xiaomi Mi 8 6 + 64 Black EU w cenie 1399 zł
  • 100 sztuk Xiaomi Mi Mix 2S EU 6+64G White w cenie 1399 zł
  • 100 sztuk Xiaomi Mi 8 Lite 4+64 Midnight Black EU w cenie 899 zł
  • 100 sztuk Xiaomi Redmi Note 5 EU 3+32G Black   w cenie 499 zł
  • 100 sztuk Xiaomi Redmi Note 5 EU 3+32G Blue w cenie 499 zł
  • 100 sztuk Xiaomi Redmi S2 EU 3+32G Gold w cenie 399 zł

Ponadto, przy zakupie smartfonu nieobjętego powyższą promocją istnieje możliwość zakupu Mi Band 2 w cenie 49 zł. Klienci, którzy zdecydują się na zakup dowolnego telefonu, otrzymają rabat o wartości 200 zł na zakup hulajnogi elektrycznej lub ninebota. Rabat obowiązuje od 27.05 do 30.06. 2019 r. Na pierwszych 200 klientów czekają koszulki Xiaomi.

Zdjęcie poglądowe Mi Store w Galerii Młociny

W dniach 23-26 maja 2019 w Strefie Testowej Xiaomi będzie można wypróbować pojazdy elektryczne, takie jak gokart czy ninebot S Plus.

Oferta produktów marki dostępnych na polskim rynku sukcesywnie się powiększa. Elektryczne hulajnogi, nineboty, smartwatche czy inteligentne czujniki to tylko niektóre z urządzeń, które można w niej znaleźć. Dystrybucją produktów na polskim rynku zajmują się firmy ABC Data oraz Ingram Micro. Urządzenia sygnowane logo Mi dostępne są we wszystkich większych sieciach handlowych i platformach internetowych.

¹ Oferta obowiązuje od 23. do 26.05.2019 r. lub do wyczerpania zapasów. Promocja ma charakter detaliczny, jeden Klient może kupić tylko jedną sztukę produktu z danej grupy w specjalnej.

źródło: informacja prasowa

Obserwuj

Łukasz Majchrzyk

redaktor mobiRANK.pl
Od 2005 roku zajmuję się komunikacją internetową i e-marketingiem, jestem pasjonatem urządzeń mobilnych oraz nowych technologii – i nie waham się ich używać.
Łukasz Majchrzyk
Obserwuj