Google Pixel 3a w reklamie porównuje się do „Phone’a X”

Google po raz kolejny stosuje  reklamę porównawczą, aby pokazać zalety dużo tańszego niż iPhone XS smartfona Pixel 3a i 3a XL.

iPhone XS vs Pixel 3a (porównanie zdjęć zrobionych tymi smartfonami)

iPhone XS vs Pixel 3a (porównanie zdjęć zrobionych tymi smartfonami)

Smartfony Google Pixel 3a i Pixel 3a XL trafiły do sprzedaży, po tym jak Google ogłosiło je podczas wtorkowej konferencji I/O 2019. Podobnie kampania marketingowa jest w pełnym rozkwicie, zarówno w internecie jak i na billboardach Made by Google, promujących wydajność aparatu i cenę urządzenia w porównaniu z tajemniczym Phone X – którym, jak nie trudno się domyślić, jest największy konkurent, czyli  iPhone X od Apple’a.

Google już w lutym rozpoczęło porównywanie się do iPhone’a XS, kiedy tuż przed Super Bowl firma Google opublikowała porównanie zdjęć zrobionych w trybie Night Sight na Pixelu 3 ze zdjęciami zrobionymi za pomocą iPhone’a XS.

Poza mediami społecznościowymi czy e-mailingami, Google wystawiło fizyczne billboardy nawiązujące do tej kampanii reklamowej. Kontynuowana jest linia porównywania Pixela 3a do konkurencji. Powyżej billboard opublikowany przez Michaela Steebera z 9to5Mac, który zauważył go w Waszyngtonie – co ciekawe w pobliżu nowego sklepu Apple Carnegie Library.


Może Cię zainteresować także:

Google promuje Pixela 3 porównując go do iPhone’a XS

Google dodało także dla porównania niższe ceny Pixela 3a, aby pokazać jeszcze większy kontrast – oto tańszy telefon robi lepsze zdjęcia w ciemności w porównaniu z flagowcem Apple’a. Przypomnijmy, że tryb fotografowania w ciemności Night Sight jest dostępny na wszystkich telefonach Pixel od 2016 roku.

Billboard „Phone X” vs Pixel 3a

Billboard „Phone X” vs Pixel 3a

Na pierwszy rzut oka „Phone X” może przypominać iPhone’a z 2017 r., ale drobnym drukiem Google dopisuje, że konkurencyjne zdjęcie zostało zrobione na telefonie iPhone XS, który kosztuje 999 USD w porównaniu z PIxelem 3a, który kosztuje 399 USD.

Oprócz reklamy Pixel 3a vs iPhone, Google wydało w tym tygodniu mnóstwo filmów dotyczących nowego urządzenia. Na jednym z nich Awkwafina i 2 Chainz, w zabawny sposób podkreślają różne aspekty nowego telefonu Google’a, w tym Night Sight, Google Assistant, Lens, backup zdjęć i całodzienną żywotność baterii.

Co ciekawe, cała sytuacja dzieje się w salonie kosmetycznym, tak jak piątkowa reklama Apple’a dotycząca prywatności iMessage, czyżby Apple śmiało się z Google’a? Przypadek?

źródło: Google via 9TO5 Google

Obserwuj

Łukasz Majchrzyk

redaktor mobiRANK.pl
Od 2005 roku zajmuję się komunikacją internetową i e-marketingiem, jestem pasjonatem urządzeń mobilnych oraz nowych technologii – i nie waham się ich używać.
Łukasz Majchrzyk
Obserwuj