Konferencja in_Digital Marketing już 22-23 maja 2019 r. w Warszawie!

Jeżeli zawodowo zajmujesz się marketingiem w sieci, to nie może Cię zabraknąć na kolejnej edycji konferencji in_Digital Marketing, która odbędzie się już 22-23 maja w Warszawie!

in_DM to wydarzenie w całości poświęcone tematyce marketingu internetowego i pracy w świecie online.

Czego możesz spodziewać się podczas in_DM 2019?

  • RÓŻNORODNA TEMATYKA ze świata Digital Marketingu, bogaty program został starannie dobrany, by spełnić oczekiwania najbardziej wymagających Marketerów.
  • 2 SCENY, które działają równocześnie. Sam tworzysz swój program- wybierasz obszar marketingu, który Ciebie interesuje i o którym chcesz posłuchać.
  • 2 DNI: in_DM to wręcz festiwal wiedzy merytorycznej. Wiele aktualnych, ciekawych i przede wszystkim bardzo potrzebnych tematów. Na Konferencji króluje treść, treść i jeszcze raz treść
  • POLSCY i ZAGRANICZNI eksperci, których wiedza wsparta jest praktyką. Skorzystaj z doświadczenia innych, którego nie znajdziesz nigdzie indziej!
    Nasz cel to przede wszystkim dostarczenie uczestnikom rzetelnej merytoryki oraz skupienie wśród prelegentów osób rzeczywiście pasjonujących się obszarem digital marketingu.
  • ALL INCLUSIVEinDM: przyjeżdżasz i wszystko na Ciebie czeka: merytoryka, welcome pack, materiały elektroniczne, kawa, domowe ciasta, lunch, After Party, muzyka, miejsce do rozmów i integracji, networking ułatwiający nawiązywanie kontaktów,  aktywności, konkursy, nagrody – i znowu: to Ty wybierasz!

Przeczytaj także czego można się było spodziewać po zeszłorocznej edycji in_DM 2018?

Wśród tematów tegorocznej wiosennej edycji, między innymi:

  1. Plan strategii digital marketingowej – Artur Leśniak
    Podczas spotkania omówimy najlepsze praktyki tworzenia strategii digital marketingowej? Przywołamy esencję niezbędnej wiedzy. Odwołamy się do kilku najskuteczniejszych narzędzi. Odpowiemy na kluczowe pytania:

    • co brać pod uwagę podejmujemy decyzje strategiczne?
    • o czym pamiętać planując strategię?
    • jak określić i skutecznie realizować cele marketingowe w kanałach cyfrowych?
  2. Jak pozyskać i współpracować z influencerem? – Artur Kurasiński
      • narzędzia do analityki
      • które metryki są najważniejsze?
      • jak odróżniać fałszywych influencerów od wartościowych (np. jaki % to boty na instagramie?)
      • które kanały wykorzytywać i jak to sprawdzić?
      • czy są firmy, które nie powinny korzystać z influencer marketingu?
      • kogo wybrać jako pośrednika? Agencje / domy mediowe / sieci partnerskie? Jakie są różnice, zalety i wady?
      • jak agencja / klient musi podejść do procesu planowania kampanii z influencerem?
      • jak raportować i rozliczać influencera z kampanii?
      • nano / mikro / mini i mega influencerzy – kogo wybrać?
  3. Efekt skali w SEO, czyli jak wykorzystać potencjał drzemiący w każdej domenie – Przemysław Jakubowski
    Wraz ze wzrostem każdego serwisu rośnie również jego złożoność oraz liczba wyzwań. Chcąc nieustannie zwiększać ruch organiczny koniecznym staje się wykorzystanie efektu skali. W czasie prezentacji dowiesz się m.in: od czego rozpocząć budowę długofalowej strategii SEO ?, które elementy wymagają stałego monitoringu ?, jak szukać potencjału oraz jak wybrać najlepsze KPI ?. Dodatkowo poruszymy temat wyzwań i problemów (również tych z zakresu technicznego SEO) które pojawiają się w serwisach o skali Allegro…

in_Digital Marketing 2019 (22-23 maja) Warszawa

  1. 10 porad – jak każdy tekst uczynić bardziej chwytliwym i przekonującym do działania – Darek Puzyrkiewicz
    Pokażę najważniejszą zasadę wywierania wpływu tekstem oraz jak ją prawidłowo stosować i ulepszać. Nie kosztuje nic, piszemy raczej mniej, niż więcej, a mózg ludzki reaguje na nią wydzielaniem dopaminy. Ma zastosowanie wszędzie, gdzie używamy słów – od 3-wyrazowego nagłówka lub CTA do długich i szczegółowych opisów produktów.  Łączy je jedno – i tu będzie zaskoczenie…
  2. Sztuka pozyskiwania wartościowego leada – Edyta Kowal
    Proces pozyskiwania wartościowego leada angażuje absolutnie wszystkich na linii marketing-sprzedaż-customer success. Od czego zacząć, na co zwrócić uwagę? Wszak lead leadowi nierówny, a sama segmentacja nie wyczerpuje tematu. Opowiem gdzie i jak szukać ścieżek dotarcia, jak precyzyjnie zaplanować cały proces i włączyć w prace cały zespół, aby ruszyć z miejsca i skutecznie mierzyć efektywność swoich działań.
  3. 3 taktyki, które możesz zastosować w swojej komunikacji – UGC, community marketing i employee advocacy – Martyna Tarnawska
    Dowiedz się, (1) jak zidentyfikować, która taktyka będzie odpowiadała na potrzeby i oczekiwania Twoich odbiorców; (2) jak w 5 krokach przygotować się do każdej z nich, (3) które firmy świecą dobrym przykładem w ich realizacji.
  4. Artificial Intelligence in e-mail marketing – Jenna Tiffany
    Jenna will share practical tips on how you can access whether AI is a good fit for your email marketing strategy and how you can implement this technology strategically into your business. From this session you’ll leave knowing how to:

    • Strategically prepare your digital marketing activities for artificial intelligence,
    • Use AI data to predict your customer’s future digital journeys and send contextual email marketing throughout the customer lifecycle,
    • Successfully implement artificial intelligence in your organisation, featuring examples from international brands.
    • Many brands are already reaping the rewards of implementing the consultancy advice that Jenna regularly shares, so make sure your brand doesn’t miss out.
  5. Jak jajko stało się viralem – marki w sieci, opowieści i eksperymenty społeczne – Piotr Bucki
    Skłonność do opowiadania i przekazywania sobie wirusowych opowieści mamy w DNA. Opowiem jak z większą świadomością podejść do tworzenia treści o marce, żeby miały większe zasięgi i rozchodziły się jak miejskie legendy o czarnej wołdze, czy reklamy Dove. Przekonam was, że są kwantyfikowane składowe viralowych treści i że warto wyciągać wnioski z fake news by tworzyć prawdziwe komunikaty. Będą badania, wykresy i ciekawe eksperymenty. Będą też case studies takich marek jak Dove, Nike, Allegro i Hulu.
  6. Content Marketing – The Nordic way – Stian Reinhartsen
    Stian will explain how they gained more than a million followers of Nordic nature and will highlight the best practices and also talk about what they could have done better. During the talk you’ll find out how to tackle content marketing, you’ll learn about the pros and cons and how to build a community of engaged ambassadors. Also, is it possible to plan content marketing and if so, how?
  7. Przyszłość sprzedaży i marketingu B2B – jakie zmiany czekają firmy z branży B2B i jak można się do nich przygotować –  Łukasz Kosuniak
    Rozwój technologii, przyzwyczajenia konsumenckie i coraz bardziej skomplikowane rozwiązania biznesowe sprawiły, że w ciągu ostatnich lat bardzo zmienił się sposób, w jaki decydenci biznesowi podejmują decyzje zakupowe. Za tą zmianą muszą nadążyć dostawcy produktów i rozwiązań B2B. Tradycyjny podział na działania sprzedażowe i marketingowe przestaje działać, a wygrają te organizacje, które inteligentnie połączą kompetencje, procesy i narzędzia sprzedaży oraz marketingu. Jak to zaplanować? Jakich błędów unikać? Od czego zacząć?
  8. Digital Guerrilla Marketing Tips and Tricks. Creative and cost-efficient ways to reach your target audience and promote your products – Igor Gorbenko
    • What is Digital Guerrilla Marketing?
    • Guerrilla Marketing Tactics (Some examples with explanations)
    • Common Digital Guerrilla Marketing practices
    • How to set up Digital Guerrilla Marketing for my business?
  9. Wąskie gardła, punkty krytyczne i inne pułapki konwersji. Jak analizować zachowania użytkowników na stronie?
    W chwili obecnej mamy dostęp do szeregu narzędzi, które na bieżąco zbierają dane ilościowe i jakościowe dotyczące naszej strony. Niestety, nie zawsze potrafimy je poprawnie analizować, a tym samym w pełni korzystać z ich potencjału. W tej prezentacji opowiem o najważniejszych wskaźnikach efektywności naszej strony, a także przedstawię narzędzia, które pozwolą je rzetelnie zmierzyć.

In_DM to wydarzenie dla osób poszukujących wiedzy, nowych rozwiązań, praktycznych wskazówek, kontaktów, inspiracji, chcących rozwijać swoje umiejętności z zakresu digital marketingu, a także nowych technologii i innowacyjnych rozwiązań wspierających marketing.

Konferencja jest skierowana do osób, które chcą posłuchać, czy porozmawiać o obowiązujących trendach. Z pewnością odnajdzie się na niej każdy, kto zawodowo zajmuje się digital marketingiem, pasjonuje się nim lub dopiero chce zacząć tę fantastyczną przygodę.

źródło: informacja organizatora, mobiRANK.pl jest partnerem medialnym wydarzenia