Premiera hulajnóg elektrycznych dla dzieci Barbie i Hot Wheels

Dystrybutor pojazdów elektrycznych Kawasaki wprowadza na rynek hulajnogi elektryczne dla dzieci Barbie BB-KS-5.5 i Hot Wheels HT-KS-5.5.

Hulajnogi Barbie i Hot Wheels

Jakość, bezpieczeństwo i opracowany specjalnie dla najmłodszych design. To nie tylko wyjątkowe zabawki, ale też funkcjonalne urządzenia przeznaczone do osobistego transportu.

Obydwa modele hulajnóg dla dzieci – Barbie BB-KS-5.5 i Hot Wheels HT-KS-5.5 – mają silniki elektryczne o mocy 50W, które rozwijają rekomendowaną i dostosowaną dla dzieci prędkość do 6 km/h. Maksymalny dystans jaki można przejechać na w pełni naładowanej baterii wynosi 6 km. To przemyślany zabieg, dzięki któremu zyskujemy pewność, że podczas użytkowania hulajnogi naszym pociechom nic się nie stanie.

Zarówno hulajnogę Hot Wheels, jak i Barbie wyposażono w koła o średnicy 5,5″, ręczny hamulec i akumulator 12V/4.5Ah. Sprzęt zaprojektowano dla najmłodszych, których waga nie przekracza 50 kilogramów.



Przeczytaj także: 400 e-hulajnóg Hive od myTaxi zawitało w Lizbonie

Co wyróżnia hulajnogi Hot Wheels i Barbie w porównaniu do innych urządzeń tego typu? Przede wszystkim jest to solidna i kompaktowa konstrukcja. Antypoślizgowa, szeroka podstawa zapewnia dziecku dobrą przyczepność. Dodatkowo urządzenie waży jedyne 7.2 kg kilograma. Dzięki temu łatwo je przenieść lub przygotować do transportu. Dedykowana wersja Barbie dla każdej dziewczynki i Hot Wheels dla każdego chłopca to idealny sposób na zapewnienie im wielu atrakcji tej wiosny.

E-hulajnoga Hot Wheels

Specyfikacja techniczna:

  • wielkość kół: 5,5″
  • moc silnika: 50 W
  • prędkość max: 6 km/h
  • zasięg: 5-6 km
  • kąt wspinania: 10º
  • obciążenie min: 20 kg
  • obciążenie max: 50 kg
  • akumulator: 12 V/4,5 Ah
  • rodzaj akumulatora: szczelny kwasowo-ołowiowy
  • czas ładowania: ok. 6 godz.
  • zasilanie: AC 100-240V, 50/60Hz
  • wymiary: 76 x 48 x 88 cm
  • waga: 7.2 kg

źródło: informacja prasowa

Obserwuj

Łukasz Majchrzyk

redaktor mobiRANK.pl
Od 2005 roku zajmuję się komunikacją internetową i e-marketingiem, jestem pasjonatem urządzeń mobilnych oraz nowych technologii – i nie waham się ich używać.
Łukasz Majchrzyk
Obserwuj