Weź udział w konferencji Digital Signage – 18 kwietnia w Warszawie

Multimedialne narzędzia promocji jako skuteczna forma komunikacji z klientem – zapraszamy na  konferencję Digital Signage już 18 kwietnia 2019 r. w Warszawie.

Konferencja Digital Signage już 18 kwietnia 2019 r. w Warszawie

Bezpłatne spotkanie Digital Signage skierowane jest do pasjonatów nowoczesnych rozwiązań technologicznych, znajdujących zastosowanie w marketingu cyfrowym. Konferencja odbędzie się 18 kwietnia o godz. 9:00 w Hotelu Novotel Airport w Warszawie.

Połączenie IT z narzędziami promocji to coraz częściej stosowane metody kreowania wizerunku. Wiele firm i instytucji zastępuje dotychczas stosowane mechanizmy reklamowania swoich usług i produktów narzędziami digital signage, czyli elektronicznymi totemami, monitorami LCD, multimedialnymi ekranami itp.

Dlaczego ta interaktywna forma docierania z ciekawą treścią do spersonalizowanego odbiorcy staje się tak popularna? Na to pytanie oraz wiele innych postarają się odpowiedzieć prelegenci – eksperci, którzy najlepiej znają specyfikę narzędzi digital.


Tematy, które m.in. zostaną poruszone na spotkaniu to:

  • Nowoczesne i efektywne Digital Signage – jak dobrać cyfrowe nośniki reklamowe aby zaciekawić klienta? (Grzegorz Nowicki – Samsung Electronics)
  • Jak zwiększyć potencjał komunikacyjny w Twojej firmie? – MovarchDS autorskie rozwiązanie Komputronik Biznes (Włodzimierz Urbański – Komputronik Biznes)
  • Otwarte zbiory cyfrowe. Kolekcja Muzeum Narodowego w Warszawie online (Karolina Tabak – Muzeum Narodowe w Warszawie)
  • Cyfrowy marketing vs tradycyjny marketing – konkurenci czy sojusznicy? (Arkadiusz Śnieżek – Poczta Polska SA)
  • DS jako własny kanał komunikacji (Karol Wielechowski – Ekspert Niezależny)
  • Metro XXI wieku- cyfrowe wyzwania i szanse (Grzegorz Popielarz – Metro Warszawskie Sp. z o.o.)
  • Rozwiązania digital out of home jako alternatywa wobec telewizyjnych kampanii reklamowych (Mateusz Ruszkowski – Synergic)
  • Skuteczne rozwiązania z dziedziny Digital Signage w oparciu o ofertę Epson (Andrzej Bieniek – Epson Polska)

Sponsorami głównymi konferencji zostali Komputronik Biznes i Samsung Polska.

Wydarzenie skierowane jest w szczególności do:

  • dyrektorów, managerów i specjalistów ds. marketingu,
  • osób odpowiedzialnych za kreowanie wizerunku,
  • firm i instytucji, dla których usprawnienie komunikacji z Klientem jest ważnym celem na najbliższy czas,
  • osób, które chciałyby zastąpić konieczność wydruku wszelkich informacji w formie papierowej atrakcyjnym komunikatem, również interaktywnym.

MIEJSCE: Hotel Novotel Warszawa Airport, ul. 1 Sierpnia 1, Warszawa, mazowieckie 02-134 Polska

Digital Signage to innowacyjne spotkanie, w którym udział może wziąć każdy pasjonat marketingu cyfrowego oraz IT. Wystarczy zarejestrować się przez formularz rejestracji, który znajduje się na stronie internetowej wydarzenia.

Obserwuj

Łukasz Majchrzyk

redaktor mobiRANK.pl
Od 2005 roku zajmuję się komunikacją internetową i e-marketingiem, jestem pasjonatem urządzeń mobilnych oraz nowych technologii – i nie waham się ich używać.
Łukasz Majchrzyk
Obserwuj