Apple promuje Face ID, iOS 12 i recykling w krótkich spotach

Obejrzyj trzy najnowsze 14-sekundowe wideo, w których Apple w prosty sposób przedstawia zalety  Face ID, mobilnego systemu operacyjnego iOS 12 i recykling produktów.

Emotikony z reklamy Face ID firmy Apple

Czy funkcja identyfikacji twarzy Face ID przechowuje zdjęcia Twojej twarzy? Apple w krótkich, 14-sekundowych spotach odpowiada na najbardziej nurtujące dotyczące face ID, systemu iOS 12 oraz recyklingu produktów.

W najnowszych spotach firma z Cupertino odeszła całkowicie od wymyślnych efektów, chwytliwej muzyki, a nawet własnego sprzętu. Wykorzystana tylko typografięm prostą czarno-białą animację oraz animację logotypu!

Apple posiada jedne z najbardziej znanych reklam w świecie technologii. Jego ostatnie nie są wyjątkowo wybitne, ale dzięki prostocie dobrze będą spełniać swoją rolę przypomnienia użytkownikom o najważniejszych funkcjach i zaletach produktów i oprogramowania Apple’a. Udostępnione dzisiaj wideo są krótkie  i są podobne do tych, które już pojawiły się dwa tygodnie temu.

Przeczytaj także: Apple przypomina w zabawnym spocie, że prywatność ma znaczenie

Face ID, iOS 12 i recykling smartfonów

Reklama Face ID, zawierająca mnóstwo retro emotikonów, przypomina nam, że Apple nie przechowuje zdjęć naszych twarzy, a jedynie korzysta z jej matematycznej reprezentacji.

Reklama systemu  iOS 12 zachęca użytkowników do aktualizacji, podkreślając, że najnowsze aktualizacje powodują, że starsze iPhone’y działają szybciej.

W trzecim filmie Apple zwraca uwagę na recykling smartfonów. Najkrótsze, trwające 11 sekund wideo potwierdza, że ​​Apple przyjmie do recyklingu każdy model jego smartfona.

źródło: Apple via Apple Insider