Apple rozszerza kampanię „There’s More to iPhone” na inne kraje

Kampania „Why iPhone – There’s More to iPhone” została udostępniona w kolejnych krajach europejskich – zobacz nowe spoty Apple’a.

There's more to iPhone

Firma Apple rozszerzyła swoją kampanię marketingową „There’s More to iPhone” w takich krajach jak Francja i Wielka Brytania, po tym jak wystartowała w Niemczech pod koniec zeszłego roku.

Nowa strona internetowa Why iPhone” Apple’a przeznaczona dla każdego z krajów, podkreśla powody, dla których iPhone jest czymś więcej niż tylko urządzenie w ręku,. Apple zwraca uwagę na takie aspekty jak odpowiedzialności za środowisko, poprawa wydajności systemu iOS 12, aż po prywatność takich funkcji, jak identyfikacja twarzy Face ID,  Mapy i… FaceTime (tak, po tym jak zaliczono wpadkę z prywatnością FaceTime’a).

Każdy z wymienionych na stronie powodów można rozwinąć, aby wyświetlić dodatkowe informacje. Oto, co Apple pisze o ochronie danych użytkownika, na przykład: W firmie Apple uważamy, że prywatność danych jest podstawowym prawem człowieka. Twoje dane osobowe należą do Ciebie i nikogo innego. I chociaż niektóre firmy sprzedają twoje dane, my tego nie robimy. Powiadomimy Cię, jeśli zbieramy Twoje dane i poinformujemy Cię, w jaki sposób są przetwarzane. Na przykład możemy wykorzystać te dane, aby iPhone był bardziej przyjazny dla użytkownika. Zawsze możesz zmienić ustawienia, aby ograniczyć ilość informacji, do których można uzyskać dostęp.


Przeczytaj także: sdfsdf

Firma Apple udostępniła także trzy nowe filmy z serii There’s More to iPhone na swoim kanale YouTube w Wielkiej Brytanii:

Data protection

Remote erase

Disassembly

Kampania marketingowa jest widoczna na stronach lokalnych we Francji, Wielkiej Brytanii i Niemczech. Akcja nie rozpoczęła się jeszcze w Stanach Zjednoczonych ani w żadnym innym kraju, w tym w Polsce.

Dodatkowo Apple intensywnie promuje sprzedaż iPhone’a XR i iPhone’a XS w tych krajach dodając wyróżniający się banerem na stronie głównej swojej witryny internetowej.

źródła: Apple via macRumors

Łukasz Majchrzyk
Obserwuj

Łukasz Majchrzyk

                       
redaktor mobiRANK.pl
Od 2005 roku zajmuję się komunikacją internetową i e-marketingiem, jestem pasjonatem urządzeń mobilnych oraz nowych technologii – i nie waham się ich używać.
Łukasz Majchrzyk
Obserwuj