Plakaty kampanii społeczno-ekologocznej #StrawsSucks (z ang. Słomki są do bani!) pokazuje nam ile lat potrzeba, aby plastik z którego robione są słomki uległ rozkładowi…

McCann Panama wystartowało w zeszłym roku z ciekawą kampanią graficzną we współpracy z MarViva, EcoÉxito i Fundacją Tortuguías. W ramach akcji powstały ciekawe plakaty, na których słomka jest 500-letnią osią czasu – tyle bowiem czasu potrzeba, aby słomka uległa rozkładowi…
Przedstawienie na osi czasu wydarzeń historycznych ma nam uświadomić, że korzystanie i wyrzucanie słomek jest w kontekście globalnym bardzo szkodliwe i niebezpieczne – przez 500 lat bardzo wiele się wydarzyło i powstało wiele wynalazków.
Kampania ma zwrócić uwagę na to jak bardzo tworzywo sztuczne jest niebezpieczne dla środowiska, a w szczególności kwestia jednorazowych słomek które dotknęły także Panamę.
Przeczytaj również: Specjalna sekcja „Apps for Earth” w App Storze
#StrawsSucks Słomki są do bani!
Kampanii towarzyszył oryginalny hashtag #SinCarrizoPorFavor (lub #StrawsSucks) czyli w wolny tłumaczeniu Słomki są do bani! Słomki nazywane są w Panamie Carrizo. Kampania ma oczywiście ma na celu zniechęcić restauracje i puby a w szczególności konsumentów do korzystania ze słomek.
Poniżej możesz obejrzeć plakaty wykorzystanie w kampanii (kliknij na grafikę, aby ją powiększyć):
➔ Obserwuj nas w Google News, aby być na bieżąco!
źródło: TotalMedios „Straw Timeline” La Nueva Campaña Gráfica de McCann Panamá