Funkcja usuwania wiadomości dostępna w Messengerze

W aplikacji Facebook Messenger dostępna jest już dla wszystkich nowa funkcja „Usuń” – usuwania wysłanych wiadomości.

Facebook Messenger - funkcja „Usuń” wiadomość

Facebook Messenger umożliwia teraz wszystkim usuwanie nieprzeczytanych i przeczytanych wiadomości przez 10 minut od momentu wysłania. Z pewnością pomoże to w korygowaniu literówek, ale przyda się również wtedy, gdy wyślesz wiadomość do niewłaściwego odbiorcy.

Jest to dość prosty proces: po prostu przytrzymaj dłużej wysłaną wiadomość (w ciągu 10 minut od wysłania), a będziesz mieć możliwość wycofania tej wiadomości i odbiorcy jej już nie zobaczą.

Po przytrzymaniu wiadomości będziesz mieć dwie opcje do wyboru: możliwość usunięcia wiadomości dla wszystkich uczestniczących w konwersacji (także w rozmowach grupowych) lub usunięcie wiadomości tylko dla siebie. Będzie musiał odpowiedzieć na pytanie: Dla kogo chcesz usunąć tę wiadomość? W ramach odpowiedzi pojawią się opcje: Usuń dla wszystkich, Usuń dla siebie, albo możesz wybrać Anuluj – aby zaniechać tej akcji.


Jeśli wybierzesz pierwszą opcję, wysłana wiadomość zostanie zastąpiona treścią, która mówi, że wiadomość została usunięta przez Ciebie.

Przeczytaj również: Przeprojektowany Messenger wreszcie trafia do wszystkich

Usunięta wiadomość na Messengerze

Usunięta wiadomość na Messengerze

Zgodnie z oświadczeniem wydanym przez Facebooka, nowa funkcja została ulepszona, aby zapewnić szerszą funkcjonalność osobom korzystającym z Messengera. Sieć społecznościowa twierdzi, że ta funkcja jest dostępna dla wszystkich użytkowników Messengera na urządzeniach z systemami iOS i Android. Musisz upewnić się, że używasz najnowszej wersji aplikacji.

Wdrożenie tej funkcji pojawiło się już dawno, ale dopiero teraz została ona udostępniona wszystkim użytkownikom. W październiku zeszłego roku firma ogłosiła, że ​​pracuje nad tą funkcją.

źródło: The Verge via Facebook

Obserwuj

Łukasz Majchrzyk

redaktor mobiRANK.pl
Od 2005 roku zajmuję się komunikacją internetową i e-marketingiem, jestem pasjonatem urządzeń mobilnych oraz nowych technologii – i nie waham się ich używać.
Łukasz Majchrzyk
Obserwuj