Jajko na Instagramie nie pękło, ale wykorzystało je hulu…

Jeśli zastanawiasz się o co chodziło z „rekordowym jajem” na Instagramie, to póki co wykorzystało je hulu, aby zapowiedzieć spot reklamowy podczas Super Bowl.

Hulu i world_record_egg na Instagramie

Hulu jest pierwszą marką, która postanowiła sponsorować absurdalne, rekordowe konto ze zdjęciem jaja na Instagramie. Rekordowe jajo jest też jedynym kontem, które obserwuje marka hulu.

Moment, w którym pojedyncze zdjęcie jajka stało się wirusowym hitem na Instagramie, marki wzięły je na celownik, aby przyciągnąć do siebie użytkowników mediów społecznościowych. Wygląda jednak na to, że hulu miało najlepszą ofertę, ponieważ najnowszy post na instagramowym koncie world_record_egg sugeruje, że niewinne przedsięwzięcie dało się skomercjalizować w ramach umowy sponsoringowej z usługa streamingową hulu.

„Czekanie się skończyło” czytamy w opisie zdjęcia nadpękniętego jajka z wiązaniem piłki do futbolu amerykańskiego. „Wszystko zostanie ujawnione w tę niedzielę po Super Bowl. Obejrzyj ją najpierw, tylko na @hulu.”  Jest to teraz jedyne konto, które hulu obserwuje w serwisie Instagram

Według Variety nowy wpis (zrzut ekranu poniżej) może zapowiadać 30-sekundową reklamę hulu przygotowaną do emisji podczas transmisji Super Bowl LIII w CBS. Niezależnie od tego, czy reklama będzie zapowiadała coś wielkiego, czy też nie, już jest wyczekiwana przez zainteresowanych.

Zrzut ekranu wpisu world_record_egg dla hulu
Zrzut ekranu wpisu world_record_egg dla hulu

Jest oczywiste, że firma wydała sporo pieniędzy, aby internet mówił o tym. Prawdopodobnie marka hulu wydała około 10 mln dolarów w ramach umowy sponsorskiej…

Obecnie (w momencie publikacji tego wpisu) instagramowe konto world_record_egg ma 9,9 mln (dokładnie 9 933 521) obserwujących, a rekordowe zdjęcie polubiło ponad 52 mln osób (dokładnie 52 083 497)!

Podczas gdy osoba stojąca za pomysłem z jajem nadal pozostaje anonimowa – wyobraźmy sobie, że niewinne zdjęcie jajka stało się „kurą znosząca złote jaja”.  Pobicie rekordu było dopiero początkiem większego projektu. Czy opieranie zainteresowanie ludzi na liczbie lajków projektu, które pokonało osiągnięcie Kylie Jenner może być opłacalne, to ciekawe ile w rzeczywistości hulu zapłaciło anonimowemu właścicielowi tego konta?

Jajo jeszcze nie pękło, więc ciekawy jestem, co się z tego wykluje…

źródło: Engadget via Instagram