Google promuje Pixela 3 porównując go do iPhone’a XS

W reklamie „Night Sight” firma Google promuje funkcję aparatu w telefonie Pixel 3 której nie ma w iPhone’ie XS –  a teraz przyszła pora na dobrą reklamę porównawczą!

Zdjęcia wykonane za pomocą Phone X (iPhone XS) vs Pixel 3 z funkcją Night Sight

Zdjęcia wykonane za pomocą Phone X (iPhone XS) vs Pixel 3 z funkcją Night Sight

Night Sight to nowa funkcja w telefonach Pixel 3 firmy Google. Po jej włączeniu użytkownicy mogą robić zdjęcia w słabym oświetleniu bez użycia lampy błyskowej, a w efekcie powstają zdjęcia z wyraźnym obiektem i tłem.

Tweet z wiceprezesa ds. marketingu produktów Google’a Marvina Chowa pokazuje, w jaki sposób firma planuje wykorzystać Night Sight w nowej kampanii reklamowej przeciwko iPhone’owi firmy Apple.

Na obrazku z tweeta, który wykorzystałem jako grafikę tytułową tego wpisu, widać podzielone zdjęcie przedstawiające tę samą scenę sfotografowaną za pomocą iPhone’a XS (po lewej stronie) oraz przy użyciu funkcji Night Sight w Pixelu 3 XL (po prawej). Podczas gdy zdjęcie zrobione aparatem firmy Apple (oznaczone jako Phonen X – BTW dobra nazwa!) jest ciemne i nie pozwala na dostrzeżenie żadnych charakterystycznych cech, to zdjęcie zrobione przez telefon Google’a za pomocą pozwala dostrzec wyraźną postać i elementy w tle.



Przeczytaj także: Zakulisowe wideo z występu Eminema nagrane smartfonem Google Pixel 3

Różnica polega na tym, że zdjęcie z Pixela 3 jest użyteczne a to zrobione za pomocą telefonu X (Phone X) prawdopodobnie trafiłby prosto do kosza.

Funkcja Night Sight została udostępniona nieco później niż w dniu premiery Pixela 3, dlatego Google nie reklamowało jej go do końca listopada zeszłego roku (spot reklamowy poniżej). Inni producenci oferują podobną technologię w swoich telefonach, w tym Nightscape w OnePlus 6T i OnePlus 6.

Nie byłbym zaskoczony, gdyby Apple wprowadziło w najbliższej przyszłości własne funkcje poprawiające słabe oświetlenie i odpowiedziało równie pięknie i inteligentnie na zaczepkę ze strony Google’a :)

źródło: PhoneArena

Obserwuj

Łukasz Majchrzyk

redaktor mobiRANK.pl
Od 2005 roku zajmuję się komunikacją internetową i e-marketingiem, jestem pasjonatem urządzeń mobilnych oraz nowych technologii – i nie waham się ich używać.
Łukasz Majchrzyk
Obserwuj