Najpopularniejsze aplikacje społecznościowe na świecie w 2018 r.

Oto lista 10 najpopularniejsze aplikacji społecznościowych (social media) na całym świecie, które były najczęściej pobierane w 2018 roku ze sklepów App Store i Google Play.

TOP 10 social media apps – świat (2018)

TOP 10 najpopularniejszych aplikacji społecznościowych na świecie w 2018 r. (Android i iOS)

Nie będzie zbyt wielkim zaskoczeniem, jeśli powiem, że najczęściej pobierana aplikacją społecznościową w 2018 roku był Facebook, który odnotował ponad 710 mln nowych instalacji, z czego prawie 25 proc. w Indiach.

Na drugim miejscu najczęściej pobieranych aplikacji social media był TikTok, następnie Instagram, Snapchat i Vigo Video. Facebook i TikTok stanowiły 50 proc. z wszystkich dziesięciu najczęściej instalowanych appek w tej kategorii.

Najlepszą aplikacją społecznościową w USA w 2018 r. był także Facebook, z ponad 41 milionami pobrań. Kolejna najlepsza aplikacja to Instagram, a następnie Snapchat, TikTok i Pinterest.


Ranking 10 najlepszych aplikacji społecznościowych przygotowany przez serwis SensorTower opiera się na szacunkowych danych dotyczących pobierania poszczególnych aplikacji ze sklepów App Store i Google Play.

Może Cię także zainteresować: Liczba użytkowników Facebooka, Instagrama i Messengera w Polsce (11/2018)

TOP 10 aplikacji społecznościowych na świecie (za 2018 r.):

ogólnieApp StoreGoogle Play
1. Facebook1. TikTok1. Facebook
2. TikTok2. Instagram2.TikTok
3. Instagram3. Facebook3. Instagram
4. Snapchat4. Snapchat 4. Vigo Video
5. Vigo Video5. WeChat5. Snapchat
6. LIKE6. QQ6.ShareChat
7. Twitter7. Twitter7. Pinterest
8. Pinterest8. Pinterest8. Helo
9. WeChat9. Weibo9. HAGO
10. ShareChat10. LINE10. BIGO LIVE

A oto ranking 10 aplikacji społecznościowych w USA (za 2018 r.):

Rankin social media apps 2018 (USA)

TOP 10 najpopularniejszych aplikacji społecznościowych w 2018 r. w USA (Android i iOS)

źródło: Sensor Tower – Top Social Networking Apps for 2018

Łukasz Majchrzyk
Obserwuj

Łukasz Majchrzyk

redaktor mobiRANK.pl
Od 2005 roku zajmuję się komunikacją internetową i e-marketingiem, jestem pasjonatem urządzeń mobilnych oraz nowych technologii – i nie waham się ich używać.
Łukasz Majchrzyk
Obserwuj