Zaćwierkaj z Mastercardem dla Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy

Akcja #MastercardGrazWOSP na Twitterze już po raz szósty – firma za pierwszy tweet lub retweet z tym hashtagiem opublikowany przez danego użytkownika przekaże 5 zł na rzecz Fundacji.

27 finał WOŚP (2019)  #MastercardGrazWOSP

Mastercard już po raz siódmy z rzędu wspiera Finał Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy. Ruszyły już eSkarbonki, za pośrednictwem których wolontariusze kwestują nie tylko na ulicach, ale i w internecie. Trwa już także licytacja legendarnego Rolls-Royce’a od Mastercard i braci Collins, z której całkowity zysk zostanie przekazany na konto WOŚP.

Ponadto, już w najbliższą niedzielę Mastercard kolejny raz zorganizuje akcję na Twitterze, w ramach której przekaże Fundacji datki za tweety użytkowników z hashtagiem #MastercardGrazWOSP. Tradycyjnie będzie także mecenasem „Światełka do nieba” i zapewni Bezcenne Niespodzianki dla wolontariuszy i nowego posiadacza Rolls-Royce’a.

W tym roku, już po raz szósty z rzędu, będzie można przekazać darowiznę na rzecz Orkiestry za pomocą Twittera, dzięki akcji „Mastercard gra z WOŚP”. Każdego roku cieszy się ona ogromną popularnością wśród twitterowiczów. Za pierwszy tweet lub retweet opublikowany przez danego użytkownika Twittera 13 stycznia 2019 r. (od godz. 00:00 do 23:59) z hashtagiem #MastercardGrazWOSP, firma przekaże 5 zł na konto Fundacji. W trakcie zeszłorocznego Finału użytkownicy opublikowali 32 851 unikalnych postów, pobijając wcześniejszy wynik o prawie 2 tysiące.

Hashtag przez większość dnia był najpopularniejszy na polskim Twitterze, a także pojawił się wśród trendów światowych. W efekcie wyjątkowej mobilizacji twitterowiczów, ostateczna kwota zebrana rok temu wyniosła 164 255 zł, czyli o prawie 10 000 zł więcej niż poprzednio. Łącznie, od początku akcji, czyli od 2014 roku, dzięki akcji „Mastercard gra z WOŚP” udało się zebrać dla Orkiestry ponad 800 000 zł.

Orkiestrę można wesprzeć również na inne sposoby, które nie wymagają nawet wychodzenia z domu, m.in. za pomocą eSkarbonek, czyli „wirtualnych puszek” wolontariuszy. Są one już aktywne i będzie można z nich korzystać do końca najbliższej niedzieli. Warto zatem rozejrzeć się w mediach społecznościowych i sprawdzić, czy ktoś ze znajomych wolontariuszy WOŚP udostępnił w internecie swój indywidualny link, za pomocą którego można wpłacać darowizny online. Donacje można także przekazać za pomocą głównej eSkarbonki. Każdy datek pojawi się na stronie eSkarbonki w postaci serduszka, które można podpisać swoim imieniem lub pozostawić anonimowe.

Podobnie jak w poprzednich latach, Mastercard jest mecenasem „Światełka do nieba” podczas finałowego koncertu WOŚP w Warszawie, które w tym roku odbędzie się w nowej odsłonie. Chwilę przed pokazem ze sceny zostanie ogłoszona też Bezcenna Niespodzianka dla jednego ze sztabów WOŚP, zgłoszonego przez wolontariuszy Fundacji. Każdy z nich przy zakładaniu własnych eSkarbonek miał szansę na zaproponowanie niespodzianki, która ucieszyłaby ich Orkiestrowych przyjaciół.

Nowością w tym roku jest aukcja Allegro dla WOŚP, na którą Mastercard wystawił wraz z braćmi Collins legendarnego Rolls-Royce’a, model Silver Shadow z 1975 r., wyremontowanego i stuningowanego w studio sławnych przedsiębiorców. Całkowity dochód ze sprzedaży auta zostanie przekazany na konto Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy, a jego nowy właściciel otrzyma dodatkowo Bezcenną Niespodziankę od Mastercard.

Mastercard wspiera Fundację Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy nie tylko w czasie Finałów, ale przez cały rok. Jest również partnerem festiwalu Pol’and’Rock (dawniej Przystanku Woodstock). Donacje dla Fundacji mogą w dowolnym momencie przekazywać też posiadacze kart Mastercard lub Maestro uczestniczący w programie Priceless Specials, przeznaczając na jej rzecz punkty zebrane w ramach programu.

źródło: informacja prasowa