Firma Apple udostępniła interesującą reklamę zatytułowaną „Color Flood” promującą kolorowe modele iPhone’a XR z wyświetlaczem Liquid Retina.
Trwający minutę spot reklamowy „Cloro Flood” przedstawia dziwne totalitarne społeczeństwo (a może nawet więzienną przerwę?), w którym ludzie biegają ulicami w uniformach, które odróżniają się tylko kolorem.
Większość kolorów reprezentuje odcienie iPhone’a XR – w kolorze czarnym, białym, czerwonym, niebieskim, żółtym i koralowym – chociaż w reklamie występują również odcienie zielonych i fioletowych mundurów.
Reklama kończy się hasłem „Zrób miejsce na kolor” (oryg. make room for color) pokazanym na niebieskim iPhonie XR, następnie widzimy migawki wyświetlacza Liquid Retina smartfona w różnych kolorach.
Przeczytaj również: iPhone XR to najtańszy i najlepszy smartfon Apple’a w tym roku!
Kampania Color Flood (Feria Barw) z pewnością wydaje się być bardziej ukierunkowana na przyciągnięcie uwagi niż zaprezentowanie korzyści i funkcji iPhone’a XR. W wideo wykorzystano utwór Come Along autorstwa Cosmo Sheldrake’a.
Obejrzyj nową reklamę iPhone’a XR poniżej:
źródło: 9TO5Mac via Apple