Feria barw w reklamie iPhone’a XR pt. „Color Flood”

Firma Apple udostępniła interesującą reklamę zatytułowaną „Color Flood” promującą kolorowe modele iPhone’a XR z wyświetlaczem Liquid Retina.

Kadr ze spotu iPhone'a XR pt. „Color Flood”

Trwający minutę spot reklamowy „Cloro Flood” przedstawia dziwne totalitarne społeczeństwo (a może nawet więzienną przerwę?), w którym ludzie biegają ulicami w uniformach, które odróżniają się tylko kolorem.

Większość kolorów reprezentuje odcienie iPhone’a XR – w kolorze czarnym, białym, czerwonym, niebieskim, żółtym i koralowym – chociaż w reklamie występują również odcienie zielonych i fioletowych mundurów.

Reklama kończy się hasłem „Zrób miejsce na kolor” (oryg. make room for color) pokazanym na niebieskim iPhonie XR, następnie widzimy migawki wyświetlacza Liquid Retina smartfona w różnych kolorach.


Przeczytaj również: iPhone XR to najtańszy i najlepszy smartfon Apple’a w tym roku!

Kampania Color Flood (Feria Barw) z pewnością wydaje się być bardziej ukierunkowana na przyciągnięcie uwagi niż zaprezentowanie korzyści i funkcji iPhone’a XR. W wideo wykorzystano utwór Come Along autorstwa Cosmo Sheldrake’a.

Obejrzyj nową reklamę iPhone’a XR poniżej:

źródło: 9TO5Mac via Apple

Obserwuj

Łukasz Majchrzyk

redaktor mobiRANK.pl
Od 2005 roku zajmuję się komunikacją internetową i e-marketingiem, jestem pasjonatem urządzeń mobilnych oraz nowych technologii – i nie waham się ich używać.
Łukasz Majchrzyk
Obserwuj