Sklepy detaliczne Apple Store na całym świecie zmieniły standardowe logo na czerwone logo jabłka, aby pokazać solidarność z obchodami Światowego Dnia AIDS.
Aby uhonorować Światowy Dzień AIDS, który obchodzony jest każdego roku 1 grudnia, Apple pokolorowało logo na kolor czerwony na swoich sklepach Apple Store na całym świecie. CEO Apple’a Tim Cook, podzielił się dziś kilkoma zdjęciami z czerwonym logo na Twitterze.
Szef marketingu Apple’a Greg Joswiak na początku tego tygodnia powiedział, że Apple planuje zamienić logo na czerwone w 125 sklepach, a kolejne 400 sklepów będzie miało czerwone naklejki na logo Apple’a. Czerwone zabarwienie ma na celu podniesienie świadomości na temat globalnej walki z AIDS.
Apple planuje promować Światowy Dzień AIDS w swoich sklepach w ciągu najbliższego tygodnia. Od soboty 1 grudnia do piątku 7 grudnia, 1 USD z każdego zakupu wykonanym za pomocą Apple Pay w sklepie Apple Store, za pośrednictwem aplikacji Apple Store lub na stronie Apple zostanie przekazany na rzecz (RED), organizacji charytatywnej, z którą firma Apple współpracuje od lat.
Przeczytaj także: Apple wydaje czerwonego iPhone 8 z serii PRODUCT(RED)™
(RED) koncentruje się na walce z AIDS w Afryce, dzięki środkom przekazanym na Globalny Fundusz. Wczoraj Apple poinformowało, że przekazało 200 milionów dolarów na (RED) dzięki sprzedaży limitowanej edycji (PRODUCT) RED.
Apple stores around the world are turning red to honor #WorldAIDSDay. Together, we can achieve an AIDS-free generation. pic.twitter.com/rdySNTAWdn
— Tim Cook (@tim_cook) November 30, 2018
Gdy klienci firmy Apple kupują urządzenie lub akcesorium oznaczone znakiem (PRODUCT) RED, część wpływów zostaje przekazana na rzecz fundacji (RED)®.
źródło: MacRumors via Apple