Philip Morris wprowadził na rynek IQOS 3 i IQOS 3 Multi

Philip Morris, który specjalizuje się w bezdymnych technologiach, wprowadził na polski rynek nową generację urządzeń IQOS 3 i 3 Multi.

IQOS 3 i iQOS 3 Multi

Informacje podanie w poniższym artykule pochodzą z informacji prasowej producenta. Przypominamy, że jest to wyrób tytoniowy, powoduje uzależnienie i szkodzi zdrowiu!

Nowe IQOS 3 i IQOS 3 Multi to najbardziej zaawansowany produkt alternatywny dla papierosów w portfolio firmy Philip Morris. To kolejny krok na drodze bezdymnej rewolucji, której celem jest stworzenie świata bez dymu tytoniowego. Najnowsza generacja IQOS, IQOS 3 i IQOS 3 Multi, jest rezultatem dwuletnich prac nad produktem, będących odpowiedzią na opinie pełnoletnich konsumentów:

  • IQOS 3 charakteryzuje się nową konstrukcją, dzięki czemu urządzenie jest łatwiejsze w obsłudze, ma mniejsze wymiary, szybsze ładowanie, wydłużony czas pracy baterii. IQOS 3 wyposażony jest w nowy system ProtectPlus™, zapewniający większą wytrzymałość i trwałość urządzenia.
  • IQOS 3 Multi nawiązuje do pierwotnego projektu linii produktów IQOS. Jest odpowiedzią na jedną z kluczowych kwestii podnoszonych przez pełnoletnich konsumentów, umożliwiając 10-krotne korzystanie z urządzenia bez konieczności ładowania. Konstrukcja IQOS 3 Multi jest bardziej kompaktowa, dzięki czemu urządzenie jest smuklejsze i bardziej poręczne.

Sprawdź także: 5 aplikacji mobilnych pomagających rzucić palenie


Celem stworzenia nowej generacji IQOS jest ułatwienie jeszcze większej liczbie pełnoletnich palaczy, którzy w przeciwnym razie nadal paliliby papierosy, przejścia na potencjalnie mniej szkodliwe wyroby alternatywne, z korzyścią dla społeczeństwa i zdrowia publicznego.

Wprowadzenie na rynek IQOS 3 i IQOS 3 Multi jest znaczącym krokiem, który ma ułatwić pełnoletnim palaczom, którzy w przeciwnym razie nadal paliliby papierosy, rezygnację z papierosów na rzecz produktów będących lepszą alternatywą. Wzięliśmy pod uwagę opinie pełnoletnich użytkowników. Nowa generacja IQOS jest wynikiem dwuletnich prac, dzięki którym przestawienie się na produkty bezdymne będzie jeszcze łatwiejsze. Robimy wszystko, by w przyszłości tego typu ulepszenia następowały częściej. Musimy przekonać jak największą liczbę pełnoletnich palaczy do rezygnacji z papierosów. Tylko w ten sposób osiągniemy cel, jakim jest stworzenie świata bez dymu tytoniowego. – powiedział Mirosław Zieliński, prezydent ds. Nauki i Innowacji PMI.

IQOS 3

Nowe urządzenia dostępne będą w cenie rekomendowanej 480 złotych (IQOS 3) oraz 420 złotych (IQOS 3 Multi). Zamówienia można składać od 29 listopada, produkt będzie przeznaczony tylko i wyłącznie dla pełnoletnich osób palących.

Zobacz także: IQOS to mniej trujące doświadczenie dla miłośników tytoniu?

Cieszę się, że nowa generacja produktów, o potencjalnie mniejszej szkodliwości w porównaniu z papierosami, wchodzi na polski rynek. Istotny wkład w opracowanie tych nowatorskich produktów i badania dotyczące ich wpływu na zdrowie mieli polscy naukowcy i inżynierowie. Zaawansowane badania nad IQOS były prowadzone przez polskich naukowców, a linie technologiczne były robione przez polskie małe i średnie firmy. Stworzenie IQOS to zasługa również Polek i Polaków, sprawujących kluczowe funkcje w globalnych strukturach naszej firmy. – powiedział Michał Mierzejewski, prezes zarządu i dyrektor zarządzający Philip Morris Polska i Kraje Bałtyckie

W skali globalnej liczba palaczy, którzy zrezygnowali z papierosów na rzecz IQOS wynosi już prawie 6 milionów. Każdego dnia ok. 10 000 kolejnych palaczy rezygnuje z papierosów na rzecz IQOS. Celem PMI jest, aby do 2025 r. liczba osób, które zrezygnowały z palenia papierosów należących do portfolio PMI, zastępując je produktami bezdymnymi, wyniosła przynajmniej 40 milionów. Aby dowiedzieć się więcej na temat działań PMI mających na celu stworzenie świata bez dymu tytoniowego.

żródło: informacja prasowa producenta

* średnia różnica w stężeniu szerokiej gamy szkodliwych i potencjalnie szkodliwych substancji chemicznych między aerozolem, tworzonym przez IQOS, a dymem tytoniowym ze standardowego papierosa referencyjnego, przygotowanego na potrzeby badań. Próbki aerozolu i dymu zbierano zgodnie z procedurą opracowaną przez agencję Health Canada dla badań z użyciem maszyn do wypalania papierosów. Obliczenia redukcji nie uwzględniają nikotyny.

Innowacyjna technologia IQOS podgrzewa tytoń bez spalania go w temperaturze ok. 300 stopni Celsjusza, wytwarzając aerozol zawierający nikotynę, który ma średnio o 90% – 95% niższe poziomy szkodliwych substancji – poza nikotyną – niż dym papierosowy[1]. Ponadto, IQOS nie wytwarza dymu ani popiołu, lecz aerozol, który ma o mniej intensywny zapach niż dym z tradycyjnych papierosów.

Do tej pory na badania, rozwój oraz produkcję firma przeznaczyła ponad 4,5 miliarda dolarów. Produkt dostępny jest na ponad 40 rynkach na świecie. W skali globalnej liczba palaczy, którzy zrezygnowali z papierosów na rzecz IQOS wynosi już prawie 6 milionów. Każdego dnia, ok. 10 tysięcy kolejnych palaczy na świecie rezygnuje z tradycyjnych wyrobów tytoniowych na rzecz IQOS.

Linia produktów IQOS jest rezultatem ponad dziesięcioletnich badań w zakresie potencjalnie mniej szkodliwych produktów alternatywnych dla papierosów. Program oceny naukowej PMI został opracowany zgodnie z powszechnie uznanymi praktykami w branży farmaceutycznej oraz wytycznymi Amerykańskiej Agencji ds. Żywności i Leków (FDA) w zakresie wyrobów tytoniowych o zmodyfikowanym ryzyku (MRTP). Badania PMI są na zaawansowanym etapie i jasno wskazują, że całkowite przestawienie się na IQOS potencjalnie ogranicza ryzyko dla zdrowia, związane z kontynuacją palenia papierosów. Ważne: Nie oznacza to, że IQOS jest wolny od ryzyka.

Innowacyjne badania nad mniejszą szkodliwością nowych wyrobów tytoniowych w porównaniu do papierosów są prowadzone przez największe ośrodki naukowo-badawcze na świecie od wielu lat. Do tej pory opublikowano kilkanaście niezależnych, recenzowanych badań lub raportów rządowych na temat IQOS, a większość z tych badań ma wyniki zgodne z wynikami uzyskanymi przez PMI.

Obserwuj

Łukasz Majchrzyk

redaktor mobiRANK.pl
Od 2005 roku zajmuję się komunikacją internetową i e-marketingiem, jestem pasjonatem urządzeń mobilnych oraz nowych technologii – i nie waham się ich używać.
Łukasz Majchrzyk
Obserwuj