MediaCom i Coca-Cola wypuszczają Nuka-Colę z okazji premiery gry Fallout 76 – oznacza to, że będziemy mogli napić się prawdziwej Nuka-Coli!
Polski oddział MediaCom Beyond Advertising jest pomysłodawcą akcji specjalnej towarzyszącej premierze gry Fallout 76, w ramach której firma Coca-Cola Poland wyprodukowała wyjątkowy produkt jakim jest realna wersja Nuka-Coli, wirtualnego napoju z gry.
Polski oddział MediaCom Beyond Advertising, struktury specjalizującej się w działaniach wykraczających poza tradycyjną komunikację marketingową, w tym branded content, jest autorem całego pomysłu na wyprodukowanie Nuka-Coli, jak również nadzorował cały proces powstawania projektu graficznego oraz samą produkcję Nuka-Coli. Za grafikę oraz jej produkcję odpowiedzialna była agencja reklamowa Fortis.
Przeczytaj również: Platforma YEP dla młodych poszukiwaczy pracy!
Coca-Cola Polska wyprodukowała limitowaną liczbę 2,5 tys sztuk Nuka-Coli, której będzie można spróbować wyłącznie na specjalnym evencie premierowym gry Fallout 76 mającym miejsce 15 listopada w New Meta e-sports Bar w Warszawie. Podczas eventu będzie można zagrać w Fallout 76 i napić się Nuka-Coli.
Akcję wesprą znani influencerzy: Blowek, Izak i ReZigiusz, którzy będą o niej opowiadali w drugiej połowie listopada.
Wszystkie działania związane z wypuszczeniem Nuka-Coli są realizowane przez Coca-Cola Poland oraz polski odział MediaCom Beyond Advertising przy współpracy z brytyjskim oddziałem amerykańskiej firmy Bethesda będącej producentem gry Fallout 76 za pośrednictwem firmy Cenega Polska, która jest dystrybutorem tej gry na polskim rynku.
źródło: informacja prasowa

Od 2005 roku zajmuję się komunikacją internetową i e-marketingiem, jestem pasjonatem urządzeń mobilnych oraz nowych technologii – i nie waham się ich używać.