Pizza Hut karmi graczy i rozdaje kody do nowej gry z serii Call of Duty!

W dniu światowej premiery Call of Duty: Black Ops 4 sieć restauracji Pizza Hut rozpocznie specjalną akcję skierowaną do fanów gry.

Call of Duty: Black Ops 4 i sieć restauracji Pizza Hut

Przy zamówieniu online zestawu Multiplayer lub Singleplayer gracze otrzymają kody na unikalne itemy pozwalające wyróżnić się w grze. To pierwsza wspólna akcja obu marek.

Wyczekiwana przez graczy na całym świecie premiera Call of Duty: Black Ops 4 odbędzie się w piątek – 12 października 2018r. W tym dniu do gry wejdzie również Pizza Hut. Sieć restauracji we współpracy z producentem popularnej gry przygotowała akcję promocyjną. Gracze, którzy zamówią online jeden z dwóch zestawów: Singleplayer (1 x średnia pizza w cenie 24,99 zł) lub Multiplayer (2 x średnia pizza w cenie 45,98 zł) otrzymają SMS-em unikalny kod. Po zalogowaniu na stronie www.callofduty.com/redeem umożliwi on odblokowanie specjalnych itemów do gry.

Będą one dostępne tylko dla klientów Pizza Hut – gracze nie będą mogli ich zdobyć w żaden inny sposób. Kod przyznawany za każdy zamówiony zestaw odblokowuje 1 element cyfrowy gry w publicznych meczach online w trybie Multiplayer w grze Call of Duty®: Black Ops 4.


Przeczytaj także: PlayStation Classic – nowa retro konsola od Sony już 3 grudnia

Pizza i gry komputerowe to idealne połączenie, o którym wie każdy, kto choć raz dał się porwać magii wirtualnego świata. Z kolei premiera kolejnej części popularnej na całym świecie gry Call of Duty to wydarzenie, które zasługuje na specjalną ucztę. Z myślą o wszystkich graczach przygotowaliśmy wyjątkową promocję. Wraz z wyśmienitą pizzą przekazujemy unikalne kody umożliwiające wyróżnienie się w grze. Mamy nadzieję, że dzięki temu emocje będą smakowały podwójnie – Małgorzata Bukowska, Digital Communication Manager Pizza Hut.

Akcja promocyjna potrwa od 12 października do 30 listopada 2018. Obowiązuje w ramach zamówień online, przy płatności PayU, przez serwis lub aplikację mobilną Pizzy Hut. Szczegółowe informacje dostępne są na stronie internetowej sieci restauracji.

źródło: informacja prasowa

Łukasz Majchrzyk
Obserwuj

Łukasz Majchrzyk

redaktor mobiRANK.pl
Od 2005 roku zajmuję się komunikacją internetową i e-marketingiem, jestem pasjonatem urządzeń mobilnych oraz nowych technologii – i nie waham się ich używać.
Łukasz Majchrzyk
Obserwuj