Nowa książka „Ogilvy o reklamie w epoce cyfrowej” autorstwa Milesa Younga to doskonałe uzupełnienie klasycznej „Ogilvy o reklamie” – teraz dostępna także w języku polskim!
Wydawnictwo Arkady wydało właśnie polskie tłumaczenie książki „Ogilvy on Advertising In The Digital Age” (pol. Ogilvy o reklamie w epoce cyfrowej) napisaną przez Milesa Younga. Tytuł wydano w oryginale w listopadzie zeszłego roku. Miles Young był wieloletnim pracownikiem i dyrektorem naczelnym agencji reklamowej Ogilvy & Mather – dzięki czemu wykorzystał w książce całe swoje branżowe doświadczenie, aby stworzyć niezastąpiony poradnik pokazujący najważniejsze zależności w cyfrowym ekosystemie, ich społeczne i naukowe konteksty.
W książce znajdziesz analizy najlepszych, a także zupełnie nietrafionych cyfrowych kampanii reklamowych – taka dawka wiedzy przyda się z pewnością każdemu, kto chce związać swoją przyszłość z tym biznesem.
Kanwą książki Milesa były poglądy i dorobek zmarłego w 1999 roku Davida Ogilvy’ego – mentora i prawdziwego geniusza w świecie reklamy. Ogilvy po wielu latach burzliwego życia (pracował m.in. jako kucharz, farmer czy agent wywiadu) założył w 1948 roku w Nowym Jorku agencję reklamową, która szybko wspięła się na sam szczyt w tej branży. Większość prowadzonych przez nią kampanii okazała się kamieniami milowymi w rozwoju reklamy oraz marketingu.
Przeczytaj także: Nowe wydanie książki Ogilvy o reklamie w czasach digitalu
W pamięci ludzi zajmujących się marketingiem Ogilvy jest jedną z najbardziej wpływowych postaci – „ojcem reklamy”. W 1962 r. magazyn „Time” określił go mianem „najbardziej poszukiwanego kreatora w dzisiejszym przemyśle reklamowym”. W 1983 r. ukazała się książka „Ogilvy w reklamie”, która szybko stała się swoistą biblią dla pracowników marketingu, PR-u czy przemysłu reklamowego.
O czym jest „Ogilvy o reklamie w epoce cyfrowej”?
Miles Young, uwspółcześnił w swoim tytule poglądy Ogilvy’ego i uaktualnił istnienie elementarnych prawd w cyfrowym świecie. Rozważania poparte są wynikami najnowszych badań naukowych oraz zilustrowane studiami przypadków najlepszych kampanii reklamowych, zawierają praktyczne rady dla wszystkich, którzy zamierzają podjąć pracę w reklamie albo też już w niej pracują.
W książce przeczytasz na temat następujących zagadnień:
- zachowanie się marki w nowym pejzażu cyfrowym,
- znaczenie ekosystemu cyfrowego,
- tworzenie inteligentnych treści, które angażują odbiorcę,
- trzy pola bitwy: media społecznościowe, mobilność oraz ciągłość handlu,
- zależności między markami, nastawieniem społecznym a społeczeństwem,
- okiełznanie mocy technologii twórczych,
- przydatność dużych zbiorów danych,
- internet a rynki wschodzące.
Informacje o książce:
Książka dostępna jest jw twardej oprawie broszurowej i liczy 288 stron wraz ilustracjami. Można ją już kupić w polskich księgarniach internetowych w cenie od 51 zł do maks. 79 zł (+ koszty dostawy). Oryginał został przetłumaczony na język polski przez Michała Zagrodzkiego.
źródło: Wydawnictwo Arkady, opis via Signs.pl